جمعه 27 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خشونت در راهپيمايی روز قدس، هرانا

بنابه گزارشات دريافتی، در چند نقطه تنش و درگيری بين مردم و نيروهای لباس شخصی حاضر در راهپيمايی روز قدس روی داده است

خبرگزاری هرانا : بنابه گزارشات دريافتی، در چند نقطه تنش و درگيری بين مردم و نيروهای لباس شخصی حاضر در راهپيمايی روز قدس روی داده است.
به گزارش مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران ، مردم معترض به نتايج دوره دهم انتخابات رياست جمهوری و همينطور وقايع پس از آن در ايران، در راهپيمايی روز قدس در روز جاری حاضر شده اند، در اين رابطه سپاه پاسداران روز گذشته طی بيانيه نسبت به حضور آنان و قصد خود برای برخورد با معترضان خبر داده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنابه گزارشات دريافتی در زمان مخابره اين گزارش، محدوده چهارراه طالقانی در تهران اعتراض مسالمت آميز شهروندان با دخالت نيروهای لباس شخصی به خشونت کشيده شده است. تا کنون تعدادی از شهروندان بازداشت و تعدادی نيز زخمی شده اند. همچنين در حاشيه راهپيمايی درگيريهای پراکنده ای در مناطق خيابان آبان و ميدان فلسطين نيز روی داده بود که اطلاعی از بازداشتی ها و زخمی های احتمالی آن در دست نيست.

لازم به ذکر است نيروهای لباس شخصی به سيد محمد خاتمی رئيس جمهور سابق در ميدان فلسطين نيز حمله کردند که با دخالت مردم و نيروهای انتظامی از دستيابی آنان به آقای خاتمی جلوگيری شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016