چهارشنبه 8 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازنشسته کردن سه استاد مطرح حقوق در دانشگاه علامه طباطبايی، ايلنا

دکتر سيدعلی آزمايش، دکتر حسين شريفی طراز کوهی و دکتر محمدرضا ضيايی بيگدلی سه استاد مطرح و نام آشنای حقوق در دانشگاه علامه طباطبايی بازنشسته شدند.
معاون آموزشی: بازنشستگی با اصرار و سماجت خود اساتيد صورت می‌گيرد.


ايلنا: معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبايی تهران با تائيد خبر بازنشسته کردن ۳ استاد مطرح حقوق در اين دانشگاه گفت: کليه بازنشستگی ها در دانشگاه طبق قانون بازنشستگی صورت می گيرد و هيچ استادی ، پيش از موعد بازنشسته نمی شود.

به گزارش خبرنگار ايلنا، دکتر سيد علی آزمايش ، دکتر حسين شريفی طراز کوهی و دکتر محمدرضا ضيايی بيگدلی سه استاد مطرح و نام آشنای حقوق در دانشگاه علامه طباطبايی بازنشسته شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر شفيع آبادی در گفتگو با خبرنگار ايلنا، با تائيد خبر بازنشسته کردن سه استاد مطرح حقوق کشور که در اين دانشگاه تدريس می‌کنند، گفت: بازنشسته کردن اساتيد در اين دانشگاه طبق قانون بوده و کسی زودتر از سن و موعد بازنشستگی، بازنشسته نمی‌شود.
او افزود: اساتيد بسياری در اين دانشگاه وجود دارد که علاوه بر اينکه سال‌ها است از سن بازنشستگی آنها می‌گذرد اما همچنان سعی داريم از حضور آنها بهره‌مند شويم و کماکان نيز حضور دارند.

او با اشاره به اينکه اگر بازنشستگی در اين دانشگاه صورت گيرد با اصرار و سماجت خود اساتيد انجام می‌شود اظهار کرد:‌نمی‌خواهيم اساتيد را بی‌دليل بازنشسته کنيم و اگر هر کسی بازنشسته می‌شود به اصرار خود آنهاست و گرنه ما سعی داريم پيش از موعد بازنشستگی آنها از حضورشان استفاده کنيم.

به گزارش ايلنا حسين شريفی طرازکوهی ازجمله فعالان حقوق يشر است که دارای تعداد زيادی مقالات علمی و پديدآورنده طرح تقويت ظرفيتهای آموزش و پژوهش حقوق بشر، حقوق بشر، نظريه ها و رويه ها است.
در مقابل محمدرضا ضيايی بيگدلی از فعالان حقوق در دانشگاه‌های کشور در طول سال‌های اخير بوده است که در کارنامه‌ی کاری خود آثاری همچون: حقوق معاهدات بين المللی،نگرشی اجمالی به حقوق،حقوق جنگ و رفتار با اسيران جنگی،جامعه مدنی جهانی و حقوق بين الملل ، اسلام و حقوق بين الملل دارد.

براساس اين گزارش، سيد علی آزمايش نيز از اساتيد نام آشنای حقوق در دانشگاه‌های مطرح کشور است که بيش از ۲۰ مقاله حقوقی به زبان فارسی و بيش از ۱۰ مقاله بين المللی به زبان خارجی دارد، همچنين زمينه علمی مقالات و آثار وی در موردحقوق کودک ،تحولات حقوق کيفری ،حقوق کيفری بازرگانی ،حقوق اساسی، جرائم جنگ وحقوق جزايی بين المللی ،حقوق بشر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016