جمعه 10 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عمل جراحی بهزاد نبوی در بيمارستان انجام شد، ايلنا

بهزاد نبوی از اعضای برجسته سازمان مجاهدين انقلاب که بعد از انتخابات دستگير شده است، شب گذشته بطور اضطراری در بيمارستان خاتم‌الانبيا تهران بستری و مورد عمل جراحی قرار گرفت و هم اکنون در بخشccu بستری است.


ايلنا: بهزاد نبوی از اعضای برجسته سازمان مجاهدين انقلاب که بعد از انتخابات دستگير شده است ، شب گذشته بطور اضطراری در بيمارستان خاتم الانبيا تهران بستری و مورد عمل جراحی قرار گرفت و هم اکنون در بخشccu بستری است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صالح نيکبخت، وکيل بهزاد نبوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا، با اعلام اين مطلب اظهار داشت: دو روز پيش همسر بهزاد نبوی برای دومين بار در سه ماه و نيم گذشته موفق به ملاقات با همسرش شده و چون همسر نبوی خود پرستار بوده و به امور پزشکی وی نيز آشنا بوده است، نبوی به وی اعلام می کند که دچار پارگی فتق شده و توسط مسوولان زندان به بيمارستان اعزام شده و پس از بررسی و معاينه پزشکان تصميم به عمل جراحی گرفته اند.
وکيل نبوی افزود: همسرش با توجه به اينکه اين سومين بار است که نبوی مورد عمل جراحی قرار می گيرد، موضوع را به پزشکان متخصص همسرش اعلام می کند و با توجه به نظر اين متخصصان متوجه مغايرت دستورات پزشکان زندان با پزشکان متخصص همسرش می شود و دچار نگرانی می گردد.
وی با بيان اينکه همسر و پزشک متخصص نبوی متوجه کاهش ناگهانی فشار خون نبوی نيز می شوند، ادامه داد: انها متوجه می شوند که فشار خون نبوی به ۸ روی ۵ رسيده است به همين دليل پزشک قلب وی فورا دستور می دهد هرچه زودتر اين موضوع مورد بررسی قرار گيرد تا علت آن مشخص شود. به همين منظور تغييراتی در دستورات دارويی قبلی داده و از طريق همسر بهزاد نبوی به مسوولان زندان اعلام می شود.
اين وکيل دادگستری ادامه داد: ظاهرا پزشکان زندان در دستورات قبلی پزشک به علت پارگی فتق تغييراتی را داده بودند و وی را از مصرف آسپيرين منع کرده بودند. خوشبختانه مسوولان زندان متوجه حساسيت موضوع شده و او را جهت عمل جراحی با اورژانس به بيمارستان خاتم الانبيا منتقل کرده و پزشک متخصص قلب خود بهزاد نبوی، وی را عمل جراحی می کند و در حال حاضر در ccu به سر می برد.
وی با اشاره به عدم ملاقات با موکلان خود از جمله محسن ميردامادی، ابطحی، صفايی فراهانی، بهزاد نبوی و مازيار بهاری گفت: از بازداشت موکلان سه ماه و نيم گذشته و با توجه به اينکه تحقيقات از آنان نيز پايان يافته و اميدوارم مسوولان قضايی، نسبت به تبديل قرار بازداشت موقت آنان به قرار وثيقه يا کفالت اقدام و آنان را آزاد کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016