چهارشنبه 15 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حنيف مزروعی از سردبيری سايت نوروز استعفا کرد، نوروز

حنيف مزروعی، سردبير پايگاه اطلاع‏رسانی نوروز طی نامه‏ای خطاب به اعضای شورای مرکزی جبهه مشارکت ايران اسلامی استعفای خود را اعلام کرد. حنيف مزروعی دراين نامه که در تاريخ چهاردهم مهرماه نگاشته شده است، يکی از دلايل استعفای خود را جلوگيری از تحت فشار قرار گرفتن اعضای دربند حزب اعلام کرده است. متن اين استعفا امروز جهت انتشار در اختيار سايت نوروز قرار گرفته است.

متن کامل استعفای سردبير پايگاه اطلاع‏رسانی نوروز به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اعضای محترم شورای مرکزی جبهه مشارکت ايران اسلامی
با سلام،

احتراما همانگونه که مستحضريد اينجانب از سال ۱۳۸۶سمت سردبيری پايگاه اطلاع رسانی نوروز، پايگاه رسمی اطلاع‌رسانی جبهه مشارکت را عهده دار بودم و تا به امروز سعی کرده ام تا وظيفه خود را در حد توان و مقدوراتم انجام دهم. در جريان انتخابات اخير رياست جمهوری نيز اينجانب و ساير همکاران سايت نوروز نهايت تلاش و همت خود را برای پوشش اخبار انتخابات به کار برديم و پس از انتخابات نيز سعی کرديم که برای آگاهی افکار عمومی وقايع رخ داده در کشور را به درستی بازتاب دهيم. متاسفانه همانطور که مستحضريد در حوادث پس از انتخابات و فضای امنيتی حاکم بر کشور تحت تعقيب قرار گرفتم وليکن در اين مدت سعی کردم با تمام توان رسالت خبررسانی و وظيفه خود در مديريت سايت را انجام دهم.

اينجانب با کمال احترام اعلام می کنم که به علت پاره ای مشکلات شخصی و همچنين تحت فشار قرار نگرفتن دوستان در بند از تاريخ ۱۴ .مهرماه از سمت خود در سايت نوروز کناره گيری کرده و از شورای مرکزی حزب تقاضا دارم با کناره گيری اينجانب موافقت بفرمايند.

با آرزوی توفيق و رسيدن به ايرانی آباد و آزاد
حنيف مزروعی
چهاردهم مهرماه يکهزار و سيصدو هشتاد و هشت


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016