پنجشنبه 16 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فاطمه معتمدآريا و مجتبی ميرتهماسب ممنوع الخروج شدند! فرهنگ‌سرای پويا در پاريس

صبح امروز مامورين حراست فرودگاه از خروج فاطمه معتمدآريا بازيگر نامدار ايرانی و مجتبی ميرتهماسب ديگر هنرمند ايرانی جلوگيری کردند.

اين اتفاق هنگامی روی داد که گروهی از سينماگران ايرانی در پی دعوت آکادمی اسکار قصد داشتند، تا تهران را جهت شرکت در برنامه بررسی سينمای ايران در آمريکا ترک کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فاطمه معتمد آريا، ابراهيم حاتمی کيا، سيدرضا ميرکريمی، مجتبی راعی، عليرضا رئيسيان، محمدمهدی عسگرپور، امين تارخ، فرهادی توحيدی و مجتبی ميرتهماسب از جمله سينماگرانی بودند که شش ماه پيش از سوی خانه سينما جهت اعزام به اين سفر انتخاب شده بودند.

صبح امروز ۵ شنبه اين گروه به همراه رضا کيانيان که در آخرين لحظه به آنان اضافه شد به فرودگاه ميروند. حراست فرودگاه براساس حکمی که در روز چهارشنبه به آنها ابلاغ شده بود، از خروج فاطمه معتمد آريا و مجتبی ميرتهماسب دو تن از سينماگرانی که در جنبش سبز فعاليت گسترده ای داشتند ممانعت به عمل مياورند و مانع خروج آنها از ايران می‌شوند.

متاسفانه بقيه گروه بدون توجه به مشکل همکارانشان و عدم حمايت صنفی از آنها، راهی سفر ميشوند. اين در حالی است که مامورين پاسپورتهای فاطمه معتمد آريا و مجتبی ميرتهماسب را گرفته و به آنها حکم ميکنند تا روز شنبه خود را به ساختمان سنگی وزارت اطلاعات در خيابان جردن معرفی نمايند.

طی دو سال گذشته اين چندمين باری است که فاطمه معتمدآريا در ساختمان سنگی وزارت اطلاعات مورد بازجويی قرار می گيرد.

فرهنگسرای پويا – پاريس – پنجشنبه ۱۶ مهرماه


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016