پنجشنبه 23 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال بازداشت پنج تن از اعضای هيات مديره سنديکای هفت تپه، مجموعه فعالان حقوق بشر

با توجه به تائيد احکام زندان برای اعضای سنديکای کارگران هفت تپه در دادگاه تجديد نظر، اين افراد در آستانه بازداشت قرار گرفته اند، اين در حالی است که هنوز طبق قانون حکم به دو وکيل پرونده ابلاغ نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در گفتگوی واحد کارگری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران با محمد اوليايی فر يکی از وکلای مدافع اعضای هيات مديره سنديکای کارگران شرکت کشت و صنعت هفت تپه، وی با اشاره به غير قانونی خواندن هر گونه بازداشت فعالين کارگری که، به زندان محکوم شده اند اين عمل را قبل از اعلام کتبی حکم به هر دو تن از موکلين اين پرونده غير قانونی دانست و با اشاره به اين نکته که هنوز هيچ حکمی به وی ابلاغ نشده است ياداوری کرد که فقط حکم صادره به وحيد احمد فخرالدين يکی از وکلای اين پرونه ابلاغ شده و هنوز هيچ حکمی به دست من نرسيده و تا زمانی که حکم صادره به هر دو تن وکيلای مدافع ابلاغ کتبی نشود، هر گونه بازداشت و يا اجرای حکم صادره در خصوص اين موکلين غير قانونی خواهد بود .
قابل ذکر است آقايان فريدون نيکوفر، علی پور، علی نجاتی و جليل احمدی به يکسال حبس به صورت شش ماه تعليق و شش ماه تعزير و محمد حيدری مهر به يکسال حبس به صورت هشت ماه تعليق و چهار ماه تعزير محکوم شده اند .
همچنين همه نام برده شدگان به سه سال محروميت از فعاليت سنديکايی، ۵ سال محروميت از فعاليت و کانديتاتوری شوراها محکوم شدند . اين حکم توسط شعبه ۱۳ تجديد نظر اهواز به آقای وحيد احمد فخرالدين يکی از وکلای مدافع اعضای سنديکای کارگران هفت تپه ابلاغ شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016