سه شنبه 12 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

داوود سليمانی پس از ۴ ماه از انفرادی خارج شد، موج سبز آزادی

دکتر داوود سليمانی، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ايران اسلامی پس از تحمل ۴ ماه حبس در سلول انفرادی روز گذشته به بند عمومی منتقل شد. به گزارش نوروز، داوود سليمانی روز دوشنبه طی تماس تلفنی با خانواده خود اعلام کرد که به بند عمومی زندان اوين منتقل شده است. اين عضو ارشد جبهه مشارکت در اين تماس تلفنی از وضعيت عمومی خود ابراز رضايت کرده است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس گزارشات رسيده، داوود سليمانی با وجود ضرب و شتم و به طول انجاميدن بازجويی‌ها روحيه خود را از دست نداده و بازجويان نيز از اعتراف گرفتن از او و وادار کردن وی به پذيرش مسائل غيرواقعی، ناکام مانده‌اند.

دکتر داوود سليمانی، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت و استاد دانشگاه و قائم مقام ستاد استان تهران ميرحسين موسوی در انتخابت دهم رياست جمهوری است.
او نماينده مردم تهران در مجلس ششم شورای اسلامی و عضو کميسيون فرهنگی مجلس بود و معاونت دانشجويی دانشگاه تهران در دوره اصلاحات را بر عهده داشت. دکتر داوود سليمانی در موج اول دستگيری های گسترده فعالان سياسی، روز۲۶ خرداد يعنی ۳ روز پس از کودتای انتخاباتی بازداشت شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016