پنجشنبه 14 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه مشترک محسن سازگارا و محسن مخملباف درباره حوادث ۱۳ آبان

مردم ايران ديشب تا به صبح نخوابيدند و از خود می پرسيدند: پس کی اين شب تار ما صبح می شود؟
پاسداران شب، از نيمه شب، سوار بر موتور، خانه مهندس موسوی را محاصره کردند و مانع از خروج وی و همراهانش برای پيوستن به صبح مردم شدند.
از صبح زود مردم ايران که از ۳۰ سال دشمنی حکومت با مردم جهان خسته شده بودند، برای اعلام دوستی با جهان خسته از جنگ و خسته از دشمنی به خيابان ها ريختند اما با سرکوب وحشيانه حکومت وحشتزده روبرو شدند. حکومتی که اگر دشمنی و سرکوب نکند، باقی نخواهد ماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اکنون طبق اطلاعات واصله از درون حکومت دوباره زمزمه بازداشت و محاکمه کروبی به گوش می رسد و تمايل برای ادامه حصر خانگی مهندس موسوی.
ما به حکومت نظامی کودتا هشدار می دهيم: مردمی که از ترس گذشتند و به خشم رسيدند را به جنون انقلابی نکشانيد. به نفع همه ايران است که ما از ديکتاتوری به دموکراسی، گذار آرامی داشته باشيم.
ما می دانيم که وحشت شما را به رفتار وحشيانه کشانده است. خود را آرام کنيد. کمی شب ها بخوابيد تا بهتر فکر کنيد. مردم ما برای فردای خوب ايران، خواب اعدام شما را نديده اند.
ديکتاتورهای ايرانی ما، ديکتاتور بزرگ، خامنه ای، کمی بخواب. اکنون نوبت بيداری ماست.

محسن مخملباف
محسن سازگارا

۱۳ آبان ۱۳۸۸


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016