چهارشنبه 4 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نگه‌داری اعضای بازداشت‌شده‌ی دانشجويان ليبرال در انفرادی‌های ۲۰۹، بامدادخبر

بامدادخبر: پنج نفر از اعضای بازداشت‌شده‌ی دانشجويان و دانش‌آموختگان ليبرال، در اولين تماس تلفنی خود، از نگهداری خود در سلول‌های انفرادی بند امنيتی ۲۰۹ زندان اوين خبر دادند.

به گزارش بامدادخبر، در اين تماس‌ها که از بعد‌ازظهر امروز و با تماس مهرداد بزرگ آغاز شد و تا ساعتی قبل نيز ادامه داشته است، اعضای دانشجويان و دانش‌آموختگان ليبرال، نسبت به مشخص شدن وضعيت خود ظرف ده روز آينده خبر دادند، هرچند که احسان دولتشاه گفته است که قرار بازداشت موقت دو ماهه‌ای را به او ابلاغ کرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تا لحظه‌ی تنظيم اين خبر مهرداد بزرگ، سورنا هاشمی، عليرضا موسوی، احسان دولتشاه و سينا شکوهی با خانواده‌های خود تماس گرفته‌اند و خانواده‌های فرزان رئوفی و البرز زاهدی در انتظار شنيدن صدای فرزندانشان هستند.

گفتنی است مهرداد بزرگ، سورنا هاشمی، فرزان رئوفی، احسان دولتشاه، سينا شکوهی و البرز زاهدی شش عضو گروه دانشجويان و دانش‌اموختگان ليبرال دانشگاه‌های ايران هستند که روز پنج‌شنبه (۲۸ آبان‌ماه) در حال خروج از يک جلسه‌ی کتابخوانی توسط نيروهای امنيتی بازداشت شدند و عليرضا موسوی ديگر عضو اين گروه، که زودتر از اين جلسه خارج شده‌ بود، در يک کافی‌شاپ به همراه پنج هم‌دانشگاهی‌اش از دانشگاه علامه دستگير شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016