چهارشنبه 25 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فشار به دانشجويان زندانی برای اعتراف به پاره‌کردن عکس امام، نوروز

دانشجويان بازداشت شده در ۱۶ آذر و روزهای بعد از آن که هنوز در بازداشت به سر می برند، برای اعتراف دروغين مبنی بر پاره کردن عکس امام راحل تحت فشار هستند.

به گزارش خبرنگار نوروز، منابع مختلف خبر داده‌اند که تعدادی از دانشجويان بازداشت شده در سلول انفرادی در بند ۲۴۰ زندان اوين توسط بازجويان سپاه تحت فشار قرار دارند تا به پاره کردن عکس امام خمينی اعتراف کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به نظر می‌رسد بازجويان سپاه اين تعداد را به طور موازی تحت فشار گذاشته‌اند تا بتوانند چند نفر از آنان را به اعتراف وادارند و به سناريوی شکست خورده پاره کردن عکس امام متصل کنند.

قابل ذکر است که دانشجويان دربند، از خيمه شب بازی‌ای که کودتاچيان در اين مورد پس از بازداشت آن‌ها به راه انداخته اند، اطلاعی ندارند و نمی‌دانند اعتراف به پاره کردن يک عکس قرار است در چه سناريويی به کار گرفته شود.

دادستان تهران ديروز از بازداشت يکی از "عوامل پاره کردن عکس امام" خبر داده بود. اين در حالی است که علی لاريجانی، رييس مجلس در نطق پيش از دستور خود بعد از اين ماجرا گفته بود کسانی که عکس امام را پاره کردند، دانشجو نبودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016