پنجشنبه 3 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه مادران عزادار در اعتراض به ادامه‌ی بازداشت کامران آساو خشونت عليه پروين فهيمی مادر سهراب اعرابی، وبلاگ مادران عزادار

وبلاگ مادران عزادار - با گذشت ۱۸ روز از بازداشت کامران آسا برادر کيانوش آسا دانشجوی جان باخته طی وقايع پس از دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری، وی همچنان در بازداشت به سر می‌برد و طی روزهای اخير نيز با انتقال به شعبه‌ی ۲۸ دادگاه انقلاب، قاضی مقيسه اقدام به تاييد قرار بازداشت موقت وی نموده است.

کامران آسا صبح روز ۱۶ آذر درب دانشگاه علم و صنعت در تهران توسط نيروهای انتظامی بازداشت گرديد. وی قصد داشت به مناسبت روز دانشجو در مراسم بزرگداشت برادر خود در دانشگاه محل تحصيل وی شرکت کند. به همين منظور تاج گلی را نيز مزين به عکس برادرش آماده کرده بود، اما پيش از ورود به دانشگاه و شرکت در مراسم مورد اشاره بازداشت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا بر گواهی پزشکی و تاييد اداره نظام وظيفه کامران آسا به عارضه‌ی‌ قلبی دچار است. و به واسطه‌ی اين بيماری تحمل شرايط زندان برای وی بسيار سخت است. همين موضوع باعث نگرانی بيشتر خانواده شده است.

مادر و خواهر کامران طی اين مدت با مراجعه‌‌ی مکرر به دادستانی تهران، دادگاه انقلاب و زندان اوين برای ملاقات با کامران و تبديل قرار بازداشت وی تلاش کرده‌اند. اين در حالی است که شرايط نامناسب روحی و جسمی مادر داغدار کيانوش و کامران آسا به دنبال مرگ يک فرزند، با بازداشت پسر ديگرش تشديد شده است.

ما جمعی از مادران و خانواده‌های کشته شدگان وقايع اخير که شش ماه است عزادار و داغدار از دست دادن فرزندان و عزيزان خود هستيم، ضمن پشتيبانی از مادر کيانوش آسا و همدردی با وی اعتراض شديد خود را نسبت به ادامه‌ی بازداشت کامران آسا اعلام می‌داريم.

ما مادران عزادار با ابراز نگرانی از تهديد و بازداشت اعضای خانواده جان باختگان حوادث اخير، از جمله مراجعه‌ی اخير ماموران امنيتی به مجتمع مسکونی محل زندگی مادر سهراب اعرابی و جمع آوری عکس‌های سهراب و اقدام به تهديد و ارعاب مادر وی و همچنين بازداشت برادر کيانوش آسا خواستار پايان دادن به اعمال خشونت آميز و غيرقانونی با خانواده‌های قربانيان و آزادی هر چه زودتر کامران آسا هستيم.

http://madaraneazadar.blogspot.com


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016