چهارشنبه 9 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشف پشت صحنه اغتشاشات اخير در شبکه خبر، نعمت‌الله باوند: يقين دارم بهائيت پشت صحنه اغتشاشات روز عاشورا بوده‌است! آينده

کسانی که روز گذشته اصل ولايت فقيه را انکار کرده اند، يعنی امام زمان را انکار کرده اند و گفتند يزيد خوب کاری کرد که امام حسين(ع) را شهيد کرد.بهائيت در دهه هفتاد در مديريت کشور نفوذ کرده بود و اغتشاش ديروز، مرحله دوم اغتشاش پس از دهه ۷۰ است و اين نفاق بدتر از نفاق دهه ۶۰ است

با اظهارات مهم ميهمانان شبکه خبر، پشت صحنه اغتشاشات اخير در روز عاشورا کشف و افشا شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار "آينده" نعمت الله باوند در شبکه خبر سيما گفت: من يقين دارم بهائيت پشت صحنه اغتشاشات روز عاشورای تهران بوده است.

باوند که در گفتگوی شبکه خبر سيما حاضر شده بود، اظهار داشت: کسانی که روز گذشته اصل ولايت فقيه را انکار کرده اند، يعنی امام زمان را انکار کرده اند و گفتند که يزيد خوب کاری کرد که امام حسين(ع) را شهيد کرد.

وی ادامه داد: آن کانديدای معممی که هوادارانش رهبر جمهوری اسلامی را با يزيد مقايسه کردند، قبلا هم برادر مشاورش در دهه هفتاد، نظام را با نظام يزيد مقايسه کرده بود.

وی گفت: بهائيت در دهه هفتاد در مديريت کشور نفوذ کرده بود و اغتشاش ديروز، مرحله دوم اغتشاش پس از دهه هفتاد است و اين نفاق بدتر از نفاق دهه شصت است. چرا که آنها دست به اسلحه بردند اما اينها تظاهر به پايبندی به انقلاب و امام می کنند.

همچنين حجت الاسلام علم الهدی در گفتگو با شبکه خبر گفت: مخالفت با اصل ولايت فقيه مخالفت و اهانت به امام زمان است و مرحله بعدی کار فتنه گران، اهانت به پيامبر و قرآن خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016