جمعه 11 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در اعتراض به فجایع دانشگاه آزاد؛ دانشجویان دانشگاههای مشهد فردا تحصن می کنند، جرس

عصر روز گذشته صدها تن از دانشجويان دانشگاه هاي فردوسي و غير انتفاعي سجاد مشهد در اعتراض به حمله خونين كودتاچيان به دانشگاه آزاد كه منجر به زخمي شدن دهها تن از دانشجويان اين دانشگاه و به احتمال زياد به شهادت رسيدن دو دانشجو اين دانشگاه و همچنين بازداشت 210 دانشجو معترض اين دانشگاه شد، تجمعي اعتراضي برگزار كردند.

دانشجويان اين دو دانشگاه اعلام كردن تا آزادي همه دانشجويان معترض دانشگاه آزاد و مشخص شدن وضعيت دانشجويان زخمي اين دانشگاه به تجمعاتشان ادامه خواهند داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دانشجویان سبز دانشگاه هاي مشهد اعلام كرده اند كه روز شنبه نيز در تمام دانشگاهئهاي شهر مشهد تحصن خواهند کرد.

گفتني است فضاي شهر مشهد پس از تجمعات اعتراضي روزهاي اخير كه به مناسبت گراميداشت شهداي روز عاشورا در تهران برگزار شده است ، به شدت امنيتي است.

اراذل و اوباش موسوم به انصار مشهد كه از حمايت كامل مسئولین استاني برخوردارند چهارشنبه هفته پيش دوم دي به دانشگاه فردوسي نیز حمله کردند ، در روزهاي تاسوعا و عاشورا و پس از آن نیز به دفتر آيت الله صانعي حمله كردند و به آن خساراتی وارد وجمعي را بازداشت كردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016