سه شنبه 15 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عسگراولادی: با وجود تصور رضايی بيانيه موسوی نشانگر تغيير موضع نبود، فارس

خبرگزاری فارس: دبيرکل جبهه پيروان خط امام و رهبری با اشاره به نامه محسن رضايی گفت: تفريط آقای محسن رضايی اين است که بيانيه موسوی را تغيير موضع معرفی کرد در صورتی که هيچ جای اين بيانيه تغيير موضع نبود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، حبيب‌الله عسگراولادی دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبری در جمع طرفداران حزب موتلفه اسلامی، اظهار داشت: از ابتدای نهضت اسلامی چند دسته دشمن وجود داشته است، دشمنانی همچون سلطنت‌طلب‌ها، منافقين، بنی‌صدر و ... که هر روز کارشکنی‌ و دشمنی را با نظام انجام دادند.
وی افزود: از ابتدای انقلاب نيز همواره افرادی بودند که مواضع دشمن حمايت کردند و در شرايط کنونی نيز اينچنين است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبری تاکيد کرد: آنچه امروز مهم است اين است که نگذاريم افراطی‌ها عرصه ملی را تبديل به ميدان جنگ کنند و تفريط گران دشمن را دوست جلوه دهند. ما بايد افراط و تفريط را کنترل کنيم.
عسگراولادی با اشاره به راهپيمايی گسترده مردم در محکوم کردن هتک حرمت روز عاشورا تصريح کرد: مردم خودجوش به صحنه آمدند زيرا ديدند حريم امام حسين (ع) امامت، ولايت آسيب ديده و برای ترميم اين آسيب راهپيمايی کردند.
وی افزود: نبايد کسانی که با برخی شخصيت‌ها دشمنی دارند در ميدان ظهور ملی شعارهای دشمنانه خود را سر دهند.
دبير کل جبهه پيروان امام و رهبری خاطرنشان کرد: برخی گفتند، که متن بيانيه‌ هفدهم موسوی را آمريکا تهيه کرده و فرستاده است و اين افراط است زيرا خود آقای موسوی زير آن را امضا کرده است.
وی افزود: تفريط آقای محسن رضايی نيز اين است که وی، بيانيه موسوی را تغيير موضع موسوی معرفی کرد در صورتی که هيچ جای اين بيانيه تغيير موضع نبود.
عسگراولادی بيان داشت: وظيفه ما مقابله با افراط و تفريط است زيرا هيچ گاه ملت و نظام جمهوری اسلامی ايران به قدرت و نفوذ امروزه نبوده و رسالتی که امام خمينی (ره) و مقام معظم رهبری دنبال می‌کنند برای بروز و ظهور عظمت اسلام و مسلمين در جهان است و نبايد با سليقه‌های خود آن را الوده کنيم.
وی در ادامه تاکيد کرد: وضع کشور بحرانی نيست وضع کسانی که در انتخابات آزرده شده‌اند بحرانی است و آنها چون خود را در بحران می‌بينند می‌گويند کشور دچار بحران است.
دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبری با تشکر از مردم و تبريک به حضرت وليعصر (عج) و مقام معظم رهبری در باره راهپيمايی‌ محکوم کردن هتک حرمت روز عاشورا بيان داشت: مردم با سليقه‌های مختلف برای وحدت، به ميدان آمدند تا مشتی بر دهان کسانی بزنند که در روز عاشورا اغتشاش کردند. مردم در روز راهپيمايی قدرت نرم نظام را به رخ دشمنان کشيدند.
عسگراولادی در پايان تاکيد کرد: کسانی که در روز عاشورا هتک حرمت ساحت امام حسين (ع) را انجام داده‌اند، قوه قضائيه بايد در باره اين افراد حکم اسلامی را اجرا کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016