سه شنبه 15 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تغييرات در زندان اوين و اعمال محدوديت های بيشتر، هرانا

* در اقدامی بی سابقه باشگاه زندان اوين نيز به بازداشتگاه تبديل شده است.

خبرگزاری هرانا - حقوق زندانيان: در راستای امنيتی شدن زندان اوين باشگاه اين زندان به محل نگهداری و بازجويی بازداشت شدگان اعتراضات اخير تبديل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش واحد زندانيان مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، در پی افزايش تعداد زندانيان سياسی در زندان اوين و امنيتی تر شدن اين زندان، باشگاه ورزشی اندرزگاه ۷ اين زندان با تيغه کشی تبديل به محل ديگری برای نگهداری و بازجويی از شهروندان بازداشت شده در اعتراضات اخير شده است. در اين محل بسياری از شهروندان به صورت دسته جمعی بازجويی ميشوند.
همچنين در ادامه اين گزارش اشاره شده است، حفاظت اطلاعات زندان اوين نيز با دستور عدم دريافت وسايل از خانواده زندانيان سياسی، پول، عدم اجازه خريد به زندانيان، عدم ارائه پتو و لوازم اوليه، خاصه در خصوص زندانيان مستقر در قرنطينه اندرزگاه ۷ فشار مضاعفی را بر آنان تحميل می کند.
در حال حاضر بندهای ۲۴۰، ۲۴۱، ۲۰۹، ۲ الف، سالن ۸ اندرزگاه ۸، قرنطينه ۱ اندرزگاه ۷، باشگاه اندرزگاه ۷ به محلهای تعيين شده برای نگهداری از بازداشت شدگان وقايع پس از انتخابات در ايران تبديل شده است. با احتساب اماکن ذکر شده بايد عنوان داشت اکثريت فضای زندان اوين به زندانيان سياسی و شهروندان معترض اختصاص يافته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016