چهارشنبه 16 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون دانشجويی دانشگاه شريف: برخورد شديد با اخلال‌کنندگان در برگزاری امتحانات، فارس

خبرگزاری فارس: معاون دانشجويی دانشگاه صنعتی شريف گفت: هر فردی بخواهد در روند برگزاری امتحانات مزاحمت و خللی ايجاد کند، با او به شدت برخورد می‌کنيم.

وثوقی وحدت معاون دانشجويی فرهنگی دانشگاه صنعتی شريف در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری امتحانات پايان ترم اين دانشگاه طبق معمول اظهار داشت: امتحانات دانشگاه صنعتی شريف طبق تقويم آموزشی دانشگاه از يکشنبه هفته آينده برگزار می‌شود و امتحانات به تعويق نخواهد افتاد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه دليلی برای تعطيلی امتحانات وجود ندارد، افزود: قبلاً هم اعلام کرده بوديم که هر فردی بخواهد در روند برگزاری امتحانات مزاحمت و خللی ايجاد کند، با او به شدت برخورد می‌کنيم.
معاون دانشجويی دانشگاه صنعتی‌شريف همچنين از برگزاری جلسه شورای اين دانشگاه در امروز و صدور اطلاعيه اين شورا درباره برگزاری امتحانات خبر داد.
به گزارش فارس، حاميان موسوی در دانشگاه صنعتی شريف به منظور ملتهب‌کردن فضای دانشگاه قرار است با برگزاری تجمعی مقابل دفتر رياست دانشگاه صنعتی‌ شريف، در روند برگزاری امتحانات پايان ترم اين دانشگاه اخلال کرده و امتحانات را به تعويق بيندازند.
پس از آنکه حاميان موسوی در ۱۳ آبان و ۱۶ آذر در التهاب‌آفرينی در فضای دانشگاه صنعتی شريف ناکام ماندند و نتوانستند دانشجويان را با خود همراه کنند و دانشجويان نيز با تعداد چندين برابری مقابل آنها ايستادند و جمعيت خود را به رخ آنان کشيدند، حاميان موسوی اين‌بار به رفتارهای سخيفی از جمله تهديد دانشجويان روی آوردند و گفته‌اند اگر دانشجويان در امتحانات شرکت کنند برگه‌های امتحانی را از زير دست آنها می‌کشند تا با اين کار موجبات تعطيلی امتحانات را فراهم کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016