دوشنبه 19 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت اهالی رسانه به ۵۵ نفر رسيد! حسن ظهوری، خبرنگار ميراث فرهنگی هم بازداشت شد، کلمه

حسن ظهوری خبرنگار تخصصی حوزه ميراث فرهنگی است که ساليان سال در اين حوزه فعاليت می کند. با توجه به اينکه وی در حوزه سياسی فعاليتی نداشت اطرافيان او اين ماجرا را به تسويه حساب های شخصی سازمان ميراث فرهنگی با ظهوری عنوان می کنند.


کلمه: در موج دستگيری خبرنگاران در چند روز اخير، شب گذشته حسن ظهوری خبرنگار خبرگزاری ميراث فرهنگی و گردشگری (CHN) بازداشت شد.

به گزارش کلمه،نيمه شب گذشته، ماموران با حضور در منزل اين روزنامه نگار، ضمن بازداشت وی، کامپيوتر و کتاب های او را نيز ضبط کردند.با دستگيری اين خبرنگار ميراث فرهنگی تعداد خبرنگاران در زندانهای کشور به ۵۵ نفر رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسن ظهوری خبرنگار تخصصی حوزه ميراث فرهنگی است که ساليان سال در اين حوزه فعاليت می کند. با توجه به اينکه وی در حوزه سياسی فعاليتی نداشت اطرافيان او اين ماجرا را به تسويه حساب های شخصی سازمان ميراث فرهنگی با ظهوری عنوان می کنند.

دو سال پيش حسن ظهوری در تدارک برای تهيه برنامه ای تخصصی در حوزه ميراث فرهنگی برای صداو سيما بود که دخالت های سازمان ميراث فرهنگی و پرونده سازی اين سازمان باعث شد تا وی در صدا و سيما ممنوع الکار شود.

اين روزنامه نگار نارسايی قلبی داشته و خانواده‌ وی به شدت نگران وضع جسمی وی هستند. پدر و برادر اين روزنامه‌نگار بازداشت شده بيمار هستند و وی نگهداری آنها را بر عهده داشته است‬.

در دو روز گذشته علاوه بر ظهوری، احمد جلالی فراهانی، احسان مهرابی، مهسا جزينی،اکبر منتجبی ، سميه مومنی، زينب کاظم خواه و علی کلايی که همگی خبرنگار بودند نيز بازداشت شدند.

روز گذشته امير صادقی عکاس خبری نيز در محل کار خود بازداشت شد. به گزارش جرس، نيروهای امنيتی روز گذشته با حضور در دفتر روزنامه فرهنگ آشتی ، امير صادقی عکاس اين روزنامه که در سايت های تهران ۲۴ و تهران لايو نيز فعاليت ميکند را به اتهام انتشار عکسهای عاشورای خونين تهران بازداشت کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016