سه شنبه 20 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت روح الله صحرائی و عليرضا ابوفاضلی، دو فعّال دانشجويی دانشگاه علم و صنعت، رهانا

روز دوشنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۳۸۸ “روح الله صحرائی” و “عليرضا ابوفاضلی” از فعّالين دانشجويی دانشگاه علم و صنعت پس از مراجعه به ادارۀ پيگيری وزارت اطّلاعات بازداشت شدند.

رهانا – زندانيان: طیّ روزهای گذشته نيروهای حراست دانشگاه پس از تماس تلفنی با تعدادی از دانشجويان دانشگاه آن ها را به ادارۀ حراست احضار کرده و پس از مراجعه طیّ احضاریّه های کتبی آن ها را به ادارۀ پيگيری وزارت اطّلاعات ارجاع داده بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در روزهای اخير تعدادی از دانشجويان، پس از دريافت احضاریّۀ کتبی به ادارۀ پيگيری وزارت اطّلاعات جهت “ادای پاره ای توضيحات” مراجعه کرده اند، که از ميان آن ها آقايان “روح الله صحرائی” و “عليرضا ابوفاضلی” دو فعّال دانشجويی دانشگاه علم و صنعت بازنگشته اند و طبق گفته های ادارۀ پيگيری به زندان اوين فرستاده شده اند و در بازداشت به سر می برند.

لازم به ذکر است بازداشت ها و احضار ها و فشارها بر دانشجويان عادّی و فعّالين دانشجويی در آستانۀ ۲۲ بهمن در دانشگاه های کشور بسيار افزايش يافته و برای ايجاد فضای رعب و وحشت در بين قشر دانشجو برای شرکت نکردن در تظاهرات ۲۲ بهمن صورت می پذيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016