پنجشنبه 5 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نگرانی از سلامت لاله حسن‌پور و ابوالفضل عابدينی، دو فعال حقوق بشری محبوس در زندان اوين، هرانا

خبرگزاری هرانا – لاله حسن پور وبلاگ نويس و فعال حقوق بشری و ابوالفضل عابدينی نصر روزنامه نگار و فعال حقوق بشر خوزستانی که در حين بازداشت اعلام اعتصاب غذا نموده اند در شرايط نامعلومی در بند ۲۰۹ زندان اوين نگهداری می شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش هرانا، لاله حسن پور، نويسنده حوزه زنان و از اعضای سابق مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران که در تاريخ ۲۵ اسفند و ابوالفضل عابدينی نصر روزنامه نگار و ديگر عضو اين نهاد حقوق بشری که در تاريخ ۱۱ اسفند ماه دستگير شده بودند، کماکان در وضعيت نامعلومی به سر می برند.

اين دو فعال حقوق بشر پيش از بازداشت اعلام اعتصاب غذا نمودند که اين امر موجب نگرانی فعالان حقوق بشری و خانواده اين دو فعال را موجب شده است.

گفتنی است، اکثر بازداشت شدگان در يورش ۱۱ اسفند و تدوام آن در روزهای پايانی سال ۸۸ در بند ۲۰۹ زندان اوين نگهداری می شوند و همچنان از حق ملاقات با خانواده و دسترسی به وکيل محروم هستند.

لازم به ذکر است ، سازمان ديدبان حقوق بشر نيز روز گذشته با انتشار بيانيه ای بازداشت و برخوردهای صورت گرفته با اعضای سابق مجموعه فعالان حقوق بشر را محکوم نمود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016