سه شنبه 10 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قطع کامل آب زندان گوهردشت، رهانا

مسئولين زندان عليرغم مشاهده وضعيت قطعی و آلودگی آب زندان ، بدون حل و فصل اين مشکل به مرخصی و تعطيلات عيد رفته اند.

رهانا: از صبح يکشنبه ۷ فروردين، آب زندان گوهر دشت کاملا قطع شده است و زندانيان درحال حاضر فقط از دو تانکر برای همه کارهای خود استفاده می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار رهانا؛ با توجه به تعداد زياد زندانيان، شرايط زندگی در بندهای زندان گوهر دشت بسيار سخت شده است. گفته می شود علت قطعی آب اين است که اخيرأ چاه آب زندان با چاه فاضلاب مخلوط شده است.

اين در حالی است که از روز ۲۰ اسفند ماه آب نوشيدنی زندانيان بندهای۴، ۱ و بند زنان زندان گوهردشت کرج به شدت آلوده شده بود به طوری که قابل نوشيدن نبود. رنگ آب، کدر لجنی و بسيار بدبو شده و از طرفی به دليل افزودن بيش از اندازه کلر به آب، طعم و بوی بسيار بدی به خود گرفته بودوزندانيان ناچاربودند اين آب را مصرف کنند و اين مسئله باعث شيوع بيماری‌های مختلفی در بين زندانيان شده بود. تعداد زيادی از زندانيان مبتلا به سر درد و معده درد و بيماری‌های گوارشی و بی حالی شده بودند.

آب لوله‌‌های بندهای مختلف به حدی آلوده شده است که کسانی که از آن برای استحمام استفاده می کردند دچار عوارض مختلفی مانند قرمز شدن پوست و خارش شديد شده اند.

لازم به ذکر است آب زندان گوهر دشت از چاه آب عميق داخل زندان تامين می شود و فاقد آب لوله کشی و تصفيه شده است. مسئولين زندان عليرغم مشاهده وضعيت قطعی و آلودگی آب زندان بدون حل وفصل مشکل آب زندانيان به مرخصی و تعطيلات عيد رفته اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016