سه شنبه 10 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روزنامه دولتی ايران: تقسيم کار جديد ميان سران فتنه، موسوی بيانيه جديدی را به مناسبت دوازدهم فروردين منتشر می کند

بخش "ديگه چه خبر" ـ خبر اول اين‌که سران فتنه در آخرين نشست محفلی خود که در ۲۸ اسفند ماه گذشته انجام شد، مقرر کردند در دو جبهه متفاوت به تلاش‌هايشان برای تضعيف ارکان نظام و تقابل با دولت منتخب مردم ادامه دهند. در يک جبهه، افرادی قرار دارند که به دليل اتخاذ مواضع افراطی، از خطوط قرمز نظام عبور کرده و فعاليت آنها وارد عرصه تقابل و ضديت با منافع کشور شده است و در جبهه ديگر نيز افرادی قرار دارند که در نتيجه برخی مواضع و رويکردهای عوامفريبانه، در تلاش هستند تا مسير چانه‌زنی را برای تأمين خواسته‌های خود هموار کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس تصميم اتخاذ شده در آخرين نشست محفلی سران فتنه، مقرر شد تا موسوی و کروبی به دليل عبور از خطوط قرمز نظام، کماکان نقش راديکالی خود را برای جلوگيری از ادامه تضعيف جايگاه خويش در ميان جبهه به هم پيوسته ضد انقلاب و دشمنان خارجی حفظ کنند. همچنين بناست ميرحسين موسوی بيانيه جديدی را به مناسبت دوازدهم فروردين سالروز رأی ۹۹ درصدی مردم به نظام جمهوری اسلامی ايران صادر کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016