چهارشنبه 11 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازديد نوروزی خانواده سه مشاور زندانی ميرحسين موسوی با وی، کلمه

در ادامه ديد و بازديدهای نوروزی روزهای اخير خانواده دکتر قربان بهزاديان نژاد، عليرضا بهشتی شيرازی و علی عرب مازار از مهندس موسوی بازديد کردند. پيش از اين مهندس موسوی و دکتر رهنورد با اين خانواده ها ديدارهای نوروزی داشت.


کلمه: خانواده های سه مشاور زندانی ميرحسين موسوی با حضور در منزل مهندس موسوی و دکتر رهنورد از اين زوج بازديد کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار کلمه، در ادامه ديد و بازديدهای نوروزی روزهای اخير خانواده دکتر قربان بهزاديان نژاد، عليرضا بهشتی شيرازی و علی عرب مازار از مهندس موسوی بازديد کردند. پيش از اين مهندس موسوی و دکتر رهنورد با اين خانواده ها ديدارهای نوروزی داشت.

در اين بازديد نوروزی، ميرحسين موسوی صبر و استقامت مشاورانش و خانواده های آنها را ستود از آنها به عنوان دلسوزترين شخصيت های انقلاب و کشور ياد کرد.

خانواده ها اين افراد نيز بر صبر و استقامت خود تا رسيدن به اهداف اصلاحی و اصولی فرزندان انقلاب که در بند می باشند تاکيد کردند.

سه مشاور ميرحسين موسوی از روز ۷ دی ماه ۱۳۸۸ در بازداشت به سر می برند و خانواده های اين سه نفر تنها دوبار توانسته اند با آنها ديدار داشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016