چهارشنبه 18 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وخامت حال علی بی‌کس، از اعضای کميته دانشجويی در زندان اوين، هرانا

خبرگزاری هرانا - گزارش‌های رسيده از ايران حکايت از وخيم‌شدن حال عمومی يکی از اعضای کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی می‌دهد.

علی بی‌کس، عضو کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی‌، به علت فشارهای وارد شده در زندان و فضای غير بهداشتی با بيماری حادی روبرو شده است و به گفته‌ پزشکان زندان نياز فوری به درمان در خارج از زندان اوين را دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس اين گزارش، آقای بی‌کس از ۲۴ خرداد ماه سال گذشته و تنها دو روز پس از انتخابات رياست جمهوری از سوی نيروهای امنيتی بازداشت شد و در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به تحمل هفت سال حبس محکوم شده بود.

اين مدافع حقوق بشر هم‌اکنون در انتظار نتيجه رای دادگاه تجديد نظر است و تاکنون اجازه استفاده از مرخصی را نيز نداشته است.

گفتنی است علی بی‌کس دارای دکترای تاريخ است و در حوزه روزنامه‌نگاری نيز فعاليت داشته است. او در طی چند سال گذشته تلاش‌های زيادی برای کمک به زندانيان سياسی کمتر شناحته شده انجام داده و به همين دليل و نيز همکاری با کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی به شدت تحت فشار قرار گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016