یکشنبه 19 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت ایرانیان معترض به اعدام در ایران در حمله به سفارت ايران در پاریس، راديو بين المللی فرانسه و پوياخبر

تظاهر کنندگان خشمگین ایرانی به سفارت ایران در پاریس حمله کردند

راديو بين المللی فرانسه - پس از اعلام اجرای حکم اعدام پنج نفر از زندانیان سیاسی در زندان اوین که صبح امروز انجام گرفت ، صدها نفر از ایرانیان مقیم پاریس عصر امروز در میدان "تروکادرو" ی این شهر اجتماع کردند تا به این اعدام ها اعتراض کنند. شعارهای جمعیت معترض بیشتر به محکومیت عمل دولت ایران در اعدام زندانیان سیاسی مربوط می شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ساعتی پس از آغاز این تجمع، جمعیت خشمگین بسوی سفارت ایران راه افتادند و پس از رسیدن به سفارت بسمت ساختمان آن رفته و به در و پنجره ها و تابلوی سفارت حمله کردند.

بگفته شاهدان عینی استمرار این حملات به دخالت پلیس فرانسه انجامید و ماموران پلیس دهها ایرانی حمله کننده به سفارت ایران را دستگیر و بازداشت کردند.

***

به گزارش خبرنگار پویا خبر عصر امروز بیش از دویست و پنجاه تن از ایرانیان مبارز و معترض در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس اجتماع کرده و با سر دادن شعارهایی علیه رژیم جمهوری اسلامی اعتراض خود را نسبت به اعدام پنج از مبارزان کرد ابراز داشتند.
ایرانیان مبارز با حمله به سفارت ایران موفق شدند دوربین های کار گذاری شده در حیاط سفارت ایران را از کار بیاندازند. اما گروههای مختلف پلیس فرانسه با محاصره معترضان بیش از دویست از ایرانیان مبارز را دستگیر و هم اکنون در بازداشتگاه پلیس منطقه هجده پاریس بسر می برند.
ایرانیان بازداشت شده از طریق ارسال اس ام اس تقاضا کرده اند تا هموطنان مقیم پاریس برای آزادی آنان در مقابل بازداشتگا پلیس منطقه هجده پاریس اجتماع نمایند.

فرهنگسرای پویا – پاریس – نه ماه مه دو هزار و نه


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016