پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال ابوالفضل عابدينی به زندان کارون اهواز، هرانا

خبرگزاری هرانا - ابوالفضل عابدينی نصر خبرنگار و از مسئولين سابق مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، صبح امروز پنج شنبه ۲۳ اردی بهشت ماه، از زندان اوين به زندان کارون اهواز منتقل شد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، عابدينی که يازدهم اسفندماه سال گذشته درخانه ی پدری خود در شهرستان رامهرمز با يورش ده ها تن از نيروهای امنيتی سپاه بازداشت شده بود، پس از انتقال به زندان اوين و تحمل بيش از ۷۰ روز انفرادی در بند ۲ الف سپاه پاسداران، برای سپری کردن دوران يازده ساله محکوميت خود به زندان کارون اهواز منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين خبرنگار جوان در مدت بازداشت خود بارها تحت فشارهای روحی و جسمی قرار گرفته و به دليل ناراحتی قلبی شديد و تاب نياوردن در مقابل فشارها، راهی بهداری زندان اوين شد.

اين فعال حقوق بشر از سوی شعبه يک دادگاه انقلاب و تاييد زود هنگام شعبه سيزده تجديد نظر اهواز به اتهام عضويت در مجموعه فعالين حقوق بشر به پنج سال - تبليغ عليه نظام يک سال - ارتباط با دول متخاصم پنج سال- و مجموعا به يازده سال حبس تعزيری محکوم شده است.

گفتنی است، عابدينی به شدت از ناراحتی قلبی و ضعف جسمانی رنج می برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016