جمعه 31 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام عيسی سحرخيز از زندان به جعفر پناهی: بايد زنده بمانی تا ظلمی که در زندان ها می رود را به تصوير بکشی، ميزان خبر

ميزان: عيسی سحرخيز در تماسی از زندان با خانواده خود از اعتصاب غذای جعفر پناهی اظهار نگرانی شديد کرده است. مهدی سحرخيز در اين رابطه ميگويد پدرم در تماس از زندان رجايی شهر پيامی را برای جعفر پناهی فرستاده است. مضمون اين پيام بدين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


"اعتصاب غذا را بشکن، تا بتوانی روزی آنچه در داخل زندان گذشت را به تصوير بکشی. اعتصاب غذا را بشکن تا شاهدی باشی گويا از آنچه بر اين ملت راندند. نسل آينده تو را لازم دارند تا بدانند بعد از انتخابات چه بر سر مردم آورند، در زندان ها چه گذشت و مردان و زنان آزاده برای چه در زندان های جهل و زور و ستم مقاومت کردند، تا نسل آينده قدر آزادی را بداند و خون هايی که برای آن ريخته شد را فراموش نکند.
به گزارش ميزان خبر در پيام مهدی سحرخيز از زندان رجايی شهر خطاب به جعفر پناهی در بند ۲۰۹ اوين آمده است :آزادی به راويان هنرمندی همچون تو نياز دارد، برای آزادی بمان و و اعتصابت را بشکن."
مهدی سحر خيز در ادامه خير از وضعيت روحی خوب عيسی سحرخيز خبر داد و گفت که پدرش از جعفر پناهی خواسته است که اعتصاب غذای خود را بشکند تا همه بصورت دستجمعی اعتصاب کنند، تا بتوانند اخبار ظلمی را که در زندان ها انجام ميشود را به گوش جهانيان برسانند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016