شنبه 8 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکنجه وحشيانه و محکوميت سنگين، عباس بادفر، يکی از هموطنان بلوچ، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" زندانی سياسی عباس بادفر که از هموطنان بلوچ واز جمله دستگير شدگان بی نام نشانی است که در آذرماه ۱۳۸۸ در بلوچستان دستگير شده است به حکم سنگين و غير انسانی ۱۰ سال زندان و تبعيد به زندان گوهردشت محکوم شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


زندانی سياسی عباس بادفر آذرماه ۱۳۸۸ در بلوچستان دستگير و به بند ۲۰۹ زندان اوين منتقل می گردد . او چندين ماه در سلولهای انفرادی در بند مخوف ۲۰۹ زندان اوين تحت شديدترين شکنجه های جسمی و روحی قرار می گيرد. بدليل بی نام و نشان بودن اين زندانی سياسی با شيوه های وحشيانه مورد شکنجه قرار گرفته است و مدت طولانی را در سلولهای انفرادی بسر برده است. او همچنين چندين بارتوسط شکنجه گران (بازجويان) تهديد به قتل و اعدام شده است.
آقای بادفر اخيرا از زندان اوين به بند ۶ زندان گوهردشت تبعيد شده است. او بدون داشتن وکيل و حق دفاع از خود مورد محاکمه قرار گرفته است و بر مبنای اتهام محاربه وداشتن ارتباط با سازمان مجاهدين خلق محاکمه و به ۱۰ سال زندان و تبعيد به زندان گوهردشت کرج محکوم شده است.
عليرغم گذشت مدت طولانی از شکنجه های وحشيانه ولی هنوز از آثار شکنجه های جسمی رنجی می برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016