شنبه 8 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حبيب‌الله گلپری‌پور، زندانی محکوم به اعدام و در اعتصاب غذا: با اراده خويش به زندگيم پايان خواهم داد! رهانا

حبيب الله گلپری پور فعال کرد محکوم به اعدام که از روز ۲۲ ارديبهشت در اعتصاب غذا به سر می برد گفت: اعتصاب خود را تا مرگ ادامه خواهم داد.

رهانا: حبيب الله گلپری پور شهروند کرد اهل سنندج به اتهام محاربه از طريق فعاليت تبليغی و عضويت در يک حزب مخالف نظام به استناد ماده ۱۸۶ و ۱۹۰ قانون مجازات اسلامی از سوی دادگاه انقلاب مهاباد به اعدام محکوم شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش «کرديش پرسپکتيو» نامبرده در اعتراض به صدور حکم اعدام و همچنين محدوديت های اعمال شده و شرايط بسيار نامناسب زندان مهاباد از روز چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت در اعتصاب غذای نامحدود به سر می برد.

در هيمن خصوص سايت خبری ۲۴ کاتژمير اعلام نمود که گلپری پور در ديداری که با قاضی پرونده داشته است مورد تهديد قرار گرفته که چناچنه اعتصاب غذای خود را نشکند به زودی حکم اعدام وی صادر خواهد شد.

اين فعال کرد محکوم به اعدام در پاسخ به اين تهديد از سوی قاضی مربوطه گفته است: ” من می دانم که به زودی اعدام خواهم شد، بنابراين با اراده خويش به زندگی خود پايان خواهم داد و کاری خواهم کرد که پس از مرگم نيز تنها شرمساری برايتان باقی بماند”.

اعتصاب غذای آقای گلپری پور از روز چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ماه همچنان ادامه دارد و گفته می شود نامبرده در وضعيت جسمانی وخيمی به سر می برد.

شايان ذکر است سيد احسان مجتوی وکيل نامبرده به صدور اين حکم اعتراض نموده که تاکنون هيچ پاسخی دريافت نکرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016