یکشنبه 23 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد در مراسم سالگرد انتخابات دهم رياست جمهوری: محال است بار ديگر بساط گذشته در کشور تکرار شود، ايلنا

- حماسه ۲۲ خرداد جهانی شدن انقلاب را کليد زد
- هجمه‌هايی که به خدمات انجام شده از سوی دولت انجام می‌شود و خلاف واقع گويی‌ها، تاثيری در خدمت‌رسانی و اراده مسئولين ندارد و از موضع انفعالی است چرا که آنان نمی‌خواهند مردم از اقدامات عظيم انجام شده آگاهی پيدا کنند.


ايلنا:رييس جمهور معتقد است حماسه عظيم و ماندگار ۲۲ خرداد، جهانی شدن انقلاب را کليد زد و ملت ايران را وارد مرحله جديدی برای انجام ماموريت های جهانی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، محمود احمدی‌نژاد به مناسبت سالگرد انتخابات دهم رياست جمهوری در ديدار وزراء ، معاونين و روسای سازمان‌های دولتی، با قدردانی از آنان به خاطر درک مسئوليت، ايستادگی و انجام خدمات گسترده اظهار داشت:خدمات و تحولات بسياری در اين دولت رخ داده که مطمئناً مقدمه اين تحولات ،همت،اراده و عزم والای مديران و مسئولين دولت بوده است.
وی افزود: هجمه‌هايی که به خدمات انجام شده از سوی دولت انجام می‌شود و خلاف واقع گويی‌ها، تاثيری در خدمت‌رسانی و اراده مسئولين ندارد و از موضع انفعالی است چرا که آنان نمی‌خواهند مردم از اقدامات عظيم انجام شده آگاهی پيدا کنند.
رييس جمهور با بيان اينکه بدون ترديد ۲۲ خرداد سال گذشته روز بسيار بزرگی بود، خاطر نشان کرد: شايد بتوان گفت اين حماسه عظيم و ماندگار، جهانی شدن انقلاب را کليد زد و ملت ايران را وارد فاز جديدی برای انجام ماموريت های جهانی کرد .
احمدی‌نژاد با اشاره به اينکه در انتخابات سال گذشته کارآمدی انديشه انقلاب ،اثر گذاری انديشه انتظار و قدرت تحول آفرينی انديشه انتظار عملياتی شد گفت: اين مفاهيم هر روز رو به شکوفايی و گسترش است. باورمان اين است که اين مفاهم ماموريت اصلی و رمز ماندگاری ملت ايران محسوب می‌شود.
وی درباره قطعنامه اخيری که شورای امنيت ملت عليه ايران صادر کرده است ، گفت:قدرت‌های زورگو اين قطعنامه را برای دفاع از خودشان منتشر کردند که البته دفاع آنان بسيار ناشيانه بود به طوری که به خودشان ضربه وارد کردند.
رييس جمهور با تاکيد بر اينکه ۲۲ خرداد سال گذشته حماسه عظيم و متعلق به همه ملت ايران بود، گفت: در اين حماسه بزرگ ۴۰ ميليون نفر يعنی همه مردم ايران مشارکت کردند و رکوردی در تاريخ دمکراسی به نمايش گذاشته شد.
رييس جمهور تصريح کرد: امروز مجموعه مديريت کشور منسجم و همدل به سمت قله‌های بلند و آرمان‌های الهی در حال حرکت است. در ۲۲ خرداد سال گذشته ذهنيت‌های مادی و گروهی به هم ريخت انقلاب اسلامی يک روح زنده و پويا است که از انديشه‌های مادی و معادلات جهانی عبور کرده است. محال است بار ديگر بساط گذشته در کشور تکرار شود ما بايد خود را برای مرحله‌ای آماده کنيم که حتی افق آن بسيار متعالی‌تر از امروز است بنابراين بايد با انرژی چندين برابری برای انجام کار با کيفيتی بالاتر آماده شويم.
احمدی‌نژاد ادامه داد:بايد روحيه مردمی بودن ، خدمتگزاری و ساده زيست بودن و همت بلند را در خودمان حفظ و تقويت کنيم.اينکه امروز معاونين وزرا در سفرهای استانی با توده‌های مردم ارتباط برقرار می کنند اقدام بسيار مناسبی است که بايد به همه بدنه مديريتی کشور تسری پيدا کند و مطمئناً حرکت در اين مسير منشاء پيروزی است.
رييس جمهور در پايان گفت : امروز خداوند ما را در صف خادمان مردم قرار داده است که بايد قدر اين نعمت بزرگ را بدانيم تا برکات الهی ادامه پيدا کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016