سه شنبه 25 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگير بهنام ابراهيم زاده از فعالين کارگری در ۲۲ خرداد، دانشجويان سوسياليست

بهنام ابراهيم زاده فعال کارگری و عضو کميته پيگيری برای ايجاد تشکل آزاد کارگری روز شنبه ۲۲ خرداد در تهران دستگير و به زندان اوين منتقل شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنابه گزارش رسيده به سايت دانشجويان سوسياليست، بهنام ابراهيم زاده فعال کارگری، که تا ديشب خانواده اش از وضعيت وی بی خبر بودند، امروز از بهداری زندان اوين با برادرش در اشنويه تماس گرفته و از بازداشتش در روز ۲۲ خرداد در شهر تهران توسط نيروهای امنيتی رژيم خبر داده است. به گفته وی هنگام دستگيری و بازداشتش در زندان به شيوه وحشتناکی مورد ضرب وشتم قرار گرفته، که بد جوری زخمی و دو تا از دنده هاش شکسته است که به گفته وی در وضعيت وخيمی در زندان بسر ميبرد.
گفتنی ست که بهنام ابراهيم زاده کارگر لوله سازی پلی اتيلن شورآباد شهر ری است، که سال پيش (۸۸) هم در ۱ مه روز جهانی کارگر هنگام برگزاری مراسم در پارک لاله تهران، (که به مناسب روز جهانی کارگر، کارگران وفعالين کارگری، دانشجويی و زنان اقدام به برگزاری مراسمی کردند که از سوی نيروهای حامی سرمايه مورد هجوم قرار گرفت و صدها تن از آنان را دستگير و روانه زندان شدند)، دستگير شده بود و تاکنون هم دادگاهی وی به اتمام نرسيده و هنوز هم از سوی دادگاه رژيم مورد تعقيب قرار گرفت است.
لازم به ذکر است که پدر و برادرش هم که در شهر اشنويه سکونت دارند، از سال پيش تاکنون ۲ بار از سوی نيروهای اطلاعاتی و امنيتی به بهانه های واهی دستگير و بعدا آزاد شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016