سه شنبه 1 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن عبدی، فعال دانشجويی، به زندان اوين منتقل شد، دانشجونيوز

در پی عدم موافقت قاضی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب با مرخصی محسن عبدی، اين فعال دانشجويی اوايل هفته جاری به زندان اوين منتقل شد.


به گزارش دانشجونيوز، محسن عبدی، فعال دانشجويی و دانشجوی باستان شناسی دانشگاه بوعلی همدان ، هنگامی که برای کار شخصی روز عاشورا در خيابان های تهران در حال رفت و آمد بوده توسط نيروهای لباس شخصی دستگير شد و تا اواسط خرداد ماه در بازداشتگاه اوين در بازداشت به سر برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در اواسط خرداد ماه برای مدت چند روز به مرخصی آمدکه با اتمام اين فرصت و عدم تمديد آن توسط قاضی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به زندان اوين بازگردانيده شد.

قابل ذکر است که اين فعال دانشجويی از سوی دادگاه بدوی به دو سال حبس تعزيری محکوم شده و خانواده عبدی به علت سکونت در شهرستان و عدم تمکن مالی توانايی پيگيری مؤثر وضعيت وی را ندارند. پرونده وی به دادگاه تجديد نظر شعبه ۵۴ انقلاب ارسال شده و اميد می رود با توجه به بی گناه بودن و نبود مستندات موجه در پرونده وی از اتهامات وارده تبرئه گردد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016