جمعه 4 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست مادر فرزاد کمانگر از هم‌وطنان داغ‌دار، هرانا

خبرگزاری هرانا - مادر فرزاد کمانگر، معلم اعدام شده کرد طی پيامی از همه وجدان های آگاه که در اين مدت به هر شيوه با خانواده وی ابراز همدردی کرده اند تشکر کرد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، وی در اين پيام افزوده است به دنبال اعدام ۵ تن از فرزندان برگزيده اين ملت در صبحگاه ۱۹ اردی بهشت ماه همه افراد آزاده و آزاده انديش به شيوه ايی به ابراز همدردی با خانواده آنان پرداخته است و اين چنين حمايت و پشتيبانی آحاد ملت از فرزندان آن ها ثابت کرد که ملت تا ابد شهدا و آرمان انسانی آن ها را فراموش نخواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دايه سلطنه مادر فرزاد کمانگر افزود، اطلاع پيدا کرده ام که با وجود سپری شدن چهلم شهدا اما تعدادی زيادی از مردم به پاس احترام به شهدا طبق عرف و سنت هم چنان اقدام به پوشش لباس سياه و هم چنين توقف مراسمات عروسی در شهرهای مختلف کرده اند.

من ضمن تشکر و قدردانی از همه اين افراد، ديگر لزومی به ادامه انجام چنين کارهايی را جايز نمی بينم زيرا همه آزاديخواهان در روز پنج شنبه ۲۳ ارديبهشت ماه و چهلم جانباختگان نشان دادند که خون شيرين، فرهاد، فرزاد، مهدی و علی امروز در قلب فرزندان دلير اين ملت جاريست و ادامه راه آنان بهترين پاداش به جانباختگان اين سرزمين هست. بار ديگر به مقاومت همه زندانيان سياسی درود و سلام می فرستم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016