سه شنبه 8 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ارجاع پرونده‌ حسين رونقی ملکی، وبلاگ‌نويس و فعال حقوق‌بشر، به دادگاه انقلاب، رهانا

پرونده‌ی حسين رونقی ملکی، وبلاگ‌نويس و فعال حقوق‌بشر به جريان افتاده و چندی پيش به دادگاه انقلاب تهران ارجاع شده است.

خبرگزاری حقوق بشر ايران
رهانا: چند روز پس از پايان اعتصاب غذای حسين رونقی ملکی، وبلاگ‌نويس و فعال حقوق‌بشر، پرونده‌ی وی به جريان افتاده و هم‌اکنون برای بررسی بيش‌تر و مطالعه، به شعبه‌ی ۲۶ دادگاه انقلاب ارجاع شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار رهانا، حسين رونقی ملکی در تاريخ ۲۲ آذر ماه سال گذشته به همراه برادرش که هيچ‌گونه فعاليت سياسی و يا حقوق‌بشری انجام نداده بود بازداشت شده است. برادرش يک‌ماه بعد در حالی‌که به شدت شکنجه شده و از ناحيه‌ی مهره‌های کمر و تعدادی از دندان‌های‌اش دچار مشکلات فراوانی شده بود، آزاد شد.

خانواده‌ی حسين رونقی ملکی، (بابک خرمدين) شکايتی را عليه بازجويان حسن رونقی ملکی، برادر بزرگ‌تر حسين رونقی تنظيم و به جريان انداخته‌اند.

قرار بازداشت حسين رونقی ملکی برای مدت دو ماه تمديد شده است و از آزادی وی جلوگيری می‌شود. وی در طول زمان بازداشت، به شدت تحت شکنجه، برای انجام اعتراف‌های تلويزيونی قرار داشته است اما در برابر آن مقاومت کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016