چهارشنبه 6 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهمن احمدی امويی از سه روز پيش در اعتصاب غذا به سر می برد، کلمه

براساس گزارش های رسيده ،در پی اعتصاب غذای بهمن احمدی امويی ،شش نفر از زندانيانی که به سلول انفرادی منتقل شده اند ، از جمله عبدالله مومنی از ديروز دست به اعتصاب غذا زده اند.


کلمه :بهمن احمدی امويی ،روزنامه نگار از سه روز پيش در اعتصاب غذا به سر می برد و شرايط جسمانی وی نامناسب گزارش شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار کلمه به نقل از خانواده بهمن احمدی امويی ،وی ظهردوشنبه گذشته در پی اعتراض به برخورد نامناسب ماموران و مسوولان بند۳۵۰ و همچنين لغو ملاقاتش با همسرش به سلول انفرادی بند ۲۴۰منتقل شد.در همان روز کيوان صميمی ،روزنامه نگار نيز به سلول انفرادی بند ۲۴۰ اوين منتقل شده است.

با ادامه اعتراض زندانيان بند ۳۵۰ بيش از پانزده نفر از زندانيان اين بند به سلول های انفرادی ۲۴۰ منتقل شده اند که به جز کيوان صميمی ،عبدالله مومنی و بهمن احمدی امويی از اسامی ساير افراد اطلاعی دردست نيست .

براساس گزارش های رسيده ،در پی اعتصاب غذای بهمن احمدی امويی ،شش نفر از زندانيانی که به سلول انفرادی منتقل شده اند ، از جمله عبدالله مومنی از ديروز دست به اعتصاب غذا زده اند.

پانزده زندانی سياسی منتقل شده به انفرادی های ۲۴۰اعلام کرده اند در صورتی که به خواسته هايشان رسيدگی نشود و همگی به بندعمومی بازگردانده نشوند ،همگی دست به اعتصاب غذا خواهند زد.

تمامی تلفن های بند ۳۵۰ زندان اوين از يک روز قبل از ميلاد حضرت مهدی ( عج ) قطع شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016