پنجشنبه 7 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توزيع غذای آلوده در بند ويژه روحانيت، هرانا

خبرگزاری هرانا - زندانيان محبوس در بند ويژه روحانيت روز سه شنبه مورخ ۴ مردادماه سال جاری به دليل تداوم توزيع غذای آلوده در اين بند از خوردن غذای زندان امتناع کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، توزيع غذای آلوده و وجود انواع جانوران و حشرات در غذای زندان به روندی عادی تبديل شده است اين روند تا جايی ادامه داشت که روز سه شنبه ۵ مردادماه، در غذای زندانيان اين بند چند حيوان (مارمولک) پيدا شده است. شواهد حاکی از آن است که برخی از زندانيان به دليل دير متوجه شدن اين موضوع، دچار عوارض روحی و جسمی خوردن غذای آلوده شده و به بهداری زندان منتقل شدند.

هم چنين، صبح امروز ۵ شنبه، در واکنش به اعتراض زندانيان يکی از مسئولين زندان دراين بند حاضر شده و به جای رسيدگی به موضوع، آنرا حادثه ای اتفاقی عنوان داشته است.

لازم به ذکر است زندانيان بند ويژه روحانيت که آيت الله کاظمينی بروجردی از روحانيون سرشناس و معترض جزو آنان است از روز سه شنيه تا کنون از خوردن غذاهای زندان امتناع نموده اند که اين امتناع با توجه به نبود تغذيه مناسب، زندانيان را با مشکلات عديده ای مواجه کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016