پنجشنبه 7 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيمان کريمی آزاد، يکی از زندانيان اعتصاب کننده از انفرادی به بيمارستان منتقل شد، کلمه

پيمان کريمی آزاد که به بيماری ديابت مبتلاست و بايد روزانه دوبار انسولين تزريق کند، پس از تحمل دو روز اعتصاب غذا، بی هوش شد.


کلمه :پيمان کريمی آزاد ،يکی از زندانيان سياسی بند ۳۵۰ که دست به اعتصاب غذا زده بود ، به خاطر وخيم شدن وضعيت جسمانی اش ، عصر امروز به بيمارستان منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس گزارش های رسيده به کلمه ،پيمان کريمی آزاد که به بيماری ديابت مبتلا ست و بايد روزانه دوبار انسولين تزريق کند ، پس از تحمل دو روز اعتصاب غذا ،بی هوش شد.

کريمی يکی از هفده زندانی بند ۳۵۰ است که روز دوشنبه گذشته در پی اعتراض به رفتار توهين آميز ماموران و مقامات زندان و لغو ملاقات برخی از زندانيان ،به سلول انفرادی منتقل شده بود .

تعدادی از اين زندانيان از جمله پيمان کريمی آزاد ،کوهيار گودرزی ، بهمن احمدی امويی ،مجبد توکلی ،مجيد دری ،حسين نورانی نژاد ،ابراهيم (نادر) بابايی ،حميد رضا محمدی در اعتراض به انتقال خود به انفرادی ، دست به اعتصاب غذا زده اند.

کريمی آزاد از بازداشت شدگان حوادث ششم دی ماه(عاشورا) است که پس از گذشت بيش از هفت ماه به صورت بلاتکليف در زندان نگهداری می شود.

زندانی هايی که به خاطر اعتراض يه رفتار نامناسب ماموران و مسوولان زندان و همچنين شرايط نامناسب بند ۳۵۰ از جمله مانع تراشی در ملاقات زندانيان ، از روز دوشنبه گذشته به سلول انفرادی منتقل شده اند ،عبارتند از:علی مليحی فعال دانشجويی و عضو ادوار تحکيم وحدت ، بهمن احمدی امويی روزنامه نگار ،حسين نورانی نژاد روزنامه نگار و عضو جبهه مشارکت , عبدالله مومنی فعال دانشجويی و سخنگوی ادوار تجکيم ،علی پرويز فعال دانشجويی ،حميدرضا محمدی فعال سياسی ،جعفراقدامی فعال مدنی ،بابک بردبار عکاس خبری ،ضيا نبوی دانشجوی محروم از تحصيل ،ابراهيم(نادر)بابايی فعال مدنی و از جانبازان جنگ ايران و عراق ،کوهيار گودرزی فعال حقوق بشر و وب نگار ،مجيد دری فعال دانشجويی ، مجيد توکلی فعال دانشجويی ، کيوان صميمی روزنامه نگار ،غلامحسين عرشی از شهروندان معترض به نتيجه انتخابات ،پيمان کريمی آزاد از بازداشت شدگان حوادث عاشورا و محمد حسين سهرابی راد از خانواده شهدای جنگ تحميلی و عضو ستاد مهدی کروبی .

از ميان اين زندانيان بهمن احمدی امويی ازچهار روز پيش اعتصاب غذای خود را آغاز کرده است و روز بعد از آن تعدادی ديگر از جمله عبدالله مومنی ، مجيد توکلی ،مجيد دری ،حميدرضا محمدی ،نورانی نژاد ،نادر بابايی ،پيمان کريمی آزاد و کوهيار گودرزی به اين اعتصاب غذا پيوستند.

مسوولان زندان اوين از جمله صداقت نژاد رييس زندان ،بزرگ نيا رييس بند ۳۵۰ و دادستان تهران تاکنون نسبت به اعتصاب غذای زندانيان سياسی واکنشی نشان نداده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016