دوشنبه 18 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع خانواده زندانيان اعتصاب کننده مقابل زندان اوين، کلمه

خانواده های زندانيان اعتصاب کننده درخواست ملاقات با مسوولان زندان را داشتند اما هيچ کس به آنها پاسخ نداد.


کلمه: خانواده زندانيان اعتصاب کننده اوين امروز ( دوشنبه) پس از لغو دوباره ملاقات با عزيزان شان در مقابل زندان اوين تجمع کردند .

به گزارش کلمه، شانزده زندانی اعتصاب کننده اوين برای دومين هفته متوالی و پس از انتقال به سلول های انفرادی از ملاقات با خانواده هايشان محروم شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين زندانيان که از پانزده روز پيش به خاطر اعتراض به شرايط نامناسب بند ۳۵۰ به سلول انفرادی منتقل شده و دست به اعتراض زده بودند، همچنان به اعتصاب غذای خود ادامه می دهند.رضا ملک ،يکی ديگر از زندانيان بند ۳۵۰ نيز چند روز پيش با انتقال به سلول انفرادی به اعتصاب غذای هم بندانش پيوست.

خانواده های زندانيان ، امروز مانند هفته های گذشته وقتی برای ملاقات با عزيزان شان به زندان اوين مراجعه کردند با اين جواب روبه رو شدند:” زندانی های شما ممنوع الملاقات هستند. ”

خانواده زندانيان اعتصاب کننده که هيچگونه اطلاعی از وضعيت عزيزان شان ندارند و نگران سلامت آنان هستند مقابل زندان اوين حاضر شدند تا از مسوولان زندان پبپرسند که چرا از تماس زندانيان با خانواده هايشان خودداری می کنند . اين در حالی است که در اين مدت برخی از مسوولان زندان اوين و از جمله نوروزی ،معاون دادستان تهران به خانواده اين زندانيان وعده داده بود ند که آنها با خانواده هايشان تماس خواهند گرفت . اما با وجود گذشت بيش از دو هفته هنوز اين وعده ها محقق نشده است و خانواده زندانيان اعتصاب کننده در نگرانی شديد برای سلامت عزيران شان به سر می برند .

خانواده ها ی زندانيان اعتصاب کننده درخواست ملاقات با مسوولان زندان را داشتند اما هيچ کس به آنها پاسخ نداد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016