شنبه 30 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پدر محمد کامرانی، از کشته شدگان کهريزک: احکام دادگاه می توانست شامل آمرين اصلی باشد، کلمه

پدر شهيد کامرانی، احکامی که در دادگاه صادر شده می توانست شامل حال ديگران و در حقيقت آمرين اصلی اين ماجرا باشد.

علی کامرانی پدر يکی از شهدای حادثه کهريزک گفت: می توانستيم شاهد روند بهتری در رسيدگی به پرونده کهريزک باشيم و احکامی که در دادگاه صادر شده می توانست شامل حال آمرين اصلی اين ماجرا باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پدرشهيد محمد کامرانی که در جريان حوادث پس از انتخابات در گذشت در گفت و گو با پنجره با بيان اينکه دادگاه رسيدگی به پرونده کهريزک بسياری از خواسته های ما را برآورده کرد، افزود:اما به طور قطع می توانستيم شاهد روند بهتری در رسيدگی به اين پرونده باشيم.

به گفته کامرانی، احکامی که در دادگاه صادر شده می توانست شامل حال ديگران و در حقيقت آمرين اصلی اين ماجرا باشد.

وی با اشاره به حمايت رهبر انقلاب از پيگيری اين موضوع، خاطر نشان کرد: در ديدار هايی که همراه با ساير اوليای دم با مسئولان کشور و به خصوص مقام معظم رهبری داشتيم، به شکل خاص ،شخص معظم له بر حمايت خويش و پيگيری موضوع تاکيد فرموده اند و به همين جهت شايسته است، ساير مسئولين و به ويژه قوه قضائيه با قاطعيت، موضوع را دنبال کنند. از نظر ما نيز به حول و قوه الهی اين تيری است که رها شده و دير يا زود بر سينه جنايتکارو جانيان اصلی خواهد خورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016