سه شنبه 16 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درگيری شديد و خونين در بند يک زندان رجايی شهر کرج (گوهردشت)، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" صبح روز دوشنبه ۱۵ شهريور ماه در طی يک درگيری خونينی که در بند ۱ زندان گوهردشت کرج روی داد . حداقل ۷ نفر از زندانيان بشدت زخمی شدند. چهار نفر از زخمی شدگان به دليل شدت جراحات و قرار گرفتن در شرايط حاد جسمی به بيمارستانهای خارج از زندان منتقل شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکی از زندانيان بنام جواد زارع بر اثر وارد شدن ضربه شمشير بصورتش پس از انتقال به بهداری زندان يکی از چشمان او را تخليه کردند. يکی ديگر از زندانيان سر او زخم عميقی برداشته بود که به خارج زندان منتقل شد.

درگيريهای که در بندها روی ميدهد به تحريک و تشويق اطلاعات زندان صورت می گيرد و افرادی را که در اين درگيريها شرکت می کنند و به زندانيان يورش می برند از عوامل اطلاعات زندان می باشند که در پخش مواد مخدر و سرکوب زندانيان بکار برده می شوند.

هنگامی که در بند درگيری روی ميدهد پاسداربندها دربهای بند را می بندند و به باندهای مافيايی اجازه می دهند با دست باز به قربانيان خود حمله کنند اين حملات به قصد کشت و يا از دور خارج کردن قربانی صورت می گيرد.پاسداربندها پس از پايان درگيری دخالت می کنند و اقدام به تخليه زخمی شدگان می نمايند و در اکثر مواقع حمله کنندگان مورد بازخواست قرار نمی گيرند و به جنايتهای خود در بند ادامه می دهند

سازمان دهندگان درگيريهای خونين در بندهای مختلف زندان گوهردشت کرج کرمانی و فرجی رئيس و معاون اطلاعات زندان می باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016