یکشنبه 28 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فراخوان بانگ فرياد الله اکبر در اعتراض به حصر کروبی و موسوی از سوی جمعی از سايت های سبز، سحام نيوز

جمعی از سايتهای سبز با صدور فراخوانی از مردم شريف کشورمان دعوت نموده اند تا اعتراض شان را به به حصر رهبران جنبش سبزو بازيهای جديد کودتاگران، با بانگ های الله اکبر در روز دوشنبه ۲۹ شهريور نشان دهند.

به گزارش سحام نيوز، متن کامل اين فراخوان که به امضای سايتهای تحول سبز٬ نوروز٬ ميزان خبر٬ ندای سبز آزادی و رای ما کجاست رسيده به شرح زير می باشد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اعتراض به حصر رهبران جنبش سبز فرياد الله اکبر سر می دهيم

مردم شريف ايران، ياران و ياوران همگام با جنبش سبز

دولت کودتايی که پس از يک سال سرکوب و خفقان و ادعای شکست فتنه و خاموشی مخالفان، هنوز از اداره ملک و مملکت عاجز است در آخرين صحنه آرايی خطرناک خود به محاصره سران جنبش سبز و تلاش برای به حصر درآوردن آقايان ميرحسين موسوی و مهدی کروبی روی آورده است. امری که هرچند از ابتدای آغاز جنبش، نقطه آمال و آرزوهای کودتاچيان بود اما ترس و هراس آنان از واکنش مردم اجازه اين مقابله را به آنها نمی داد و داد و قال افراطيون آنان نيز برای محاکمه آنچه که سران فتنه می نامند در واهمه عکس العمل مردم و طرفداران جنبش سبز ناکام می ماند.

امروز اما که مديريت دولتی در سايه حمايت های بی دريغ حکومتی کشور را بدين وضع نابسامان کشانده است که صدای مخالفت با دولت احمدی نژاد نه تنها از حلقوم سبزها بلکه از سوی هرکس که اندک دغدغه ای برای آينده ايران دارد شنيده می شود، کودتاچيان راديکال و تندروان بزهکار خيال مقابله با سران جنبش سبز را در سر می پرورانند و برای امتحان کردن واکنش مردم اين دست و آن دست می کنند، گاهی اراذل و اوباش را به منزل کروبی می فرستند و عربده کشی می کنند و حتی تحت الحفظ نيروی انتظامی هفت تير می کشند، گاهی بانوی سبز را در خيابان به محکمه می برند و در اين آخرين زورآزمايی خود به دفتر ميرحسين موسوی می روند و مسئول دفتر را بازداشت می کنند و اسناد و مدارک را ضبط می نمايند حتی افرادی را که به ملاقات اين دو بزرگوار می روند بازجويی خيابانی کرده و تهديد به زندان می نمايند.

هرچند برای قاطبه ملت شريف ايران مشخص است که اين هماوردی نتيجه عدم موفقيت کودتاگران و رو شدن دست آنان و شايد عکس العمل عصبی شان به شکايت هفت دلاور سبز از نظاميان کودتاگر و آشکار شدن سند مفتضح شورای عالی امنيت ملی در برنامه ريزی دوساله کودتايی است که گمان می کردند در فردای بعد از انتخابات و با خفقان چکمه پوشان به موفقيت می رسد که نرسيد و در اين روزها وارد شانزدهمين ماه اعتراضی خود می شود.

هموندان جنبش سبز سکوت فعلی خود را به دليل ماهيت اصلاح طلبانه و پرهيز جنبشيان از ورود به درگيری با کسانی می داند که مغز بيمارشان جز منطق زور نمی فهمد اما اين آرامش از سازش نيست و خطوط قرمزی هم وجود دارد که يکی از انها دستگيری اين ياران صديق و پيشتاز جنبش است . و عواقب عبور از اين خطوط قرمز

بر عهده کسانی است که انقلاب اسلامی ملت ايران را ناشيانه وارد بازی سرنوشت کرده اند. از اين رو ضمن هشدار به کودتاگران و بازيچه های آنان که از دستگيری و محاکمه سران سبز می گويند از مردم کشورمان هم تقاضا می کنيم اعتراض شان را به اين بازی جديد کودتاگران با بانگ های الله اکبر در روز دوشنبه ۲۹ شهريور از ساعت ۱۰ تا ۱۱ انجام دهند . درصورت نياز در شب های بعد نيز فرياد اعتراضمان را سرخواهيم داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016