چهارشنبه 31 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه دبيرخانه کومه‌له در محکوميت انفجار در شهر مهاباد

در خبرهای روز چهارشنبه ۳۱ شهريور ماه آمده است که ساعت ۱۰ و ۳۰ دقيقه صبح، هنگام برگزاری مراسم رژه نيروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی، انفجاری قوی در نزديکی اين مراسم و در ميان مردم غير نظامی و مدنی به وقوع پيوسته است. بنا به آمارهای ارائه شده توسط مسئولين دولتی، ۱۱ زن و بچه در اين انفجار کشته شده و بيش از ۵۰ نفر بر اثر اين انفجار زخمی شده اند. مسئولين دولتی مسئوليت انجام اين انفجار و حرکت تروريستی را به گردن احزاب مخالف جمهوری اسلامی تحت نام "ضد انقلاب" انداخته اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حزب کومه له، انجام اقدام تروريستی بمب گذاری و انفجار آن در ميان مردم مدنی توسط هر گروه و دسته¬ای که باشد را به شدت محکوم می نمايد. بعيد نيست که مسئول انجام اين اقدام تروريستی، خود سران امنيتی رژيم در کردستان باشند. جنبش رهايی بخش کردستان و احزاب سياسی آن در طول بيش از سی سال مبارزه ی آزاديخواهانه ی خود عليه رژيم جمهوری اسلامی، سنتاً با انجام عمليات انتحاری و بمبگذاری بيگانه بوده و اينگونه اقدامات را مذموم و محکوم نموده اند.
امنيتی کردن بيشتر فضای کردستان و تلاش برای تقبيح نمودن چهره احزاب سياسی کورد، تلاشی است نافرجام و عوامفريبانه جهت تحريف افکار عمومی. لازم است که کليه رسانه های مستقل و اپوزيسيون دمکرات و آزاديخواه، در راستای افشای اين توطئه جمهوری اسلامی کوشا و فعال باشند.

حزب کومه له کردستان ايران
۳۱ شهريور ۱۳۸۹


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016