پنجشنبه 1 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شرح کامل ماجرای حمله به خانواده شهيدان همت و باکری مقابل منزل مهدی کروبی، سحام نيوز

سحام نيوز: روز گذشته خانواده شهيد باکری و شهيد همت به ديدار مهدی کروبی رفتند. به گزارش خبرنگار سحام نيوز در اين ديدار خانواده اين دو شهيد از مهدی کروبی و خانواده ايشان جهت صرف شام برای چهارشنبه شب در منزل شهيد باکری دعوت بعمل آوردند و آقای کروبی نيز اين دعوت را پذيرفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صبح امروز نيروهای امنيتی با اطلاع يافتن از اين دعوت طی تماسی تلفنی (از طريق محافظان) با مهدی کروبی از وی خواستند تا از اين اقدام خودداری کند. نيروهای امنيتی دلايل خود را سازماندهی برخی نيروها جهت حمله به مهدی کروبی هنگام حضور ايشان در منزل شهبد باکری عنوان کردند و به آقای کروبی گفته بودند که آنان قصد حمله به منزل شهيد باکری را دارند.
پس از اين تماس آقای کروبی عليرغم ميل شخصی؛ جهت جلوگيری از آسيب رساندن اين اراذل و اوباش به خانواده شهيد باکری و همچنين خانواده شهيد همت و نيز جلوگيری از توهين اين افراد بی خرد به ساحت اين دو شهيد طی تماسی تلفنی با خانواده شهيد باکری موضوع را با همسر ايشان درميان گذاشته و ضمن تشکر، به ايشان می گويند که برنامه امشب به دلايل فوق صورت نپذيرد.
پس از اين تماس خانواده شهيد باکری و شهيد همت جهت صحبت و بررسی موضوع سريعا به منزل مهدی کروبی مراجعه می کنند که متاسفانه هنگام ورود به منزل ايشان با ممانعت نيروهای امنيتی مستقر در محل روبرو می شوند. در پی اين اقدام متاسفانه نيروهای امنيتی اقدام به استفاده از گاز اشک آور نموده و به خانواده اين دو شهيد حمله ور ميشوند و ماجرا به درگيری می انجامد. اين افراد با ضرب شتم شديد خانواده اين دو شهيد؛ فرزند شهيد باکری را دستگير و به مکان نامعلومی منتقل کردند که پس از چند ساعت مجددا وی را آزاد نمودند. در حالی اين اقدام با فرزند شهيد باکری صورت می پذيرد که وی علاوه بر پدرش، متاسفانه ۲ عمويش را نيز در دوران انقلاب و نيز جنگ تحميلی از دست داده بود.
لازم به يادآوريست که صبح امروز، از ديدار خانواده اين شهيدان با ميرحسين موسوی ممانعت به عمل آوردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016