یکشنبه 25 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محروميت سعيد مرادی فعال دانشجويی آذربايجانی از ادامه تحصيل در مقطع فوق ليسانس، ساوالان سسی

ساوالان سسی : سعيد مرادی نقده فعال دانشجويی آذربايجانی و دانشجوی حقوق دانشگاه رشت که در کنکور ورودی مقطع فوق ليسانس شرکت کرده بود از ورود به دانشگاه محروم شد.

اين فعال دانشجويی آذربايجانی که در آزمون کارشناسی ارشد رشته علوم سياسی شرکت کرده بود پس از مراجعه به سايت سازمان سنجش با نقص در پرونده مواجه شده است. مسئولين سازمان سنجش پس از مراجعه اين فعال دانشجويی اعلام کرده اند که فعاليتهای وی در عرصه دفاع از حقوق ملی و انسانی آذربايجانيها در ايران و مسئوليت وی در ستاد انتخاباتی مهدی کروبی دليل محروميت وی از ورود به مقطع فوق ليسانس بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نزديکان مرادی می گويند وی پس از مراجعه به هسته گزينش وزارت علوم توسط دکتر نوربخش رئيس هيات گزينش مصاحبه شده است اما پس از گذشت ده روز از زمان مصاحبه، کارمندان سازمان سنجش وی را به داخل ساختمان راه نداده اند و به او گفته اند که وزارت اطلاعات به استعلام آنها در خصوص پرونده وی پاسخ نداده است.

مرادی چندی بعد به دفتر نمايندگان اروميه، زنجان، و نقده(سولدوز) در مجلس شورای اسلامی مراجعه و از آنها کمک خواسته است. نمايندگان مجلس پس از پيگيريهای لازمه به اين فعال دانشجويی گفته اند که رتبه او در کنکور فوق ليسانس رشته علوم سياسی چهل بوده است اما مسئولين امنيتی دستور ستاره دار کردن و محروميت وی از تحصيل را صادر کرده اند.

سعيد مرادی نقده از فعالين دانشجويی آذربايجان در دانشگاه رشت و دانشجوی ورودی ۸۴ رشته حقوق اين دانشگاه است. اين فعال دانشجويی پيش از اين نيز در خرداد و آذر ۸۶ در نقده و رشت بازداشت و به قيد وثيقه از زندان آزاد شده بود و پرونده وی در دادگاههای انقلاب نقده (سولدوز) و رشت مفتوح است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016