چهارشنبه 5 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پس از يک ماه بی خبری، سرانجام خواهر نسرين ستوده در زندان اوين با وی ملاقات کرد، مدرسه فمينيستی

مدرسه فمينيستی: روز ۴ آبان ماه، پس از يک ماه، بی خبری کامل از نسرين ستوده، سرانجام گيتی ستوده، توانست با خواهرش نسرين ستوده در زندان اوين ملاقات کند.

به گفته رضا خندان، همسر نسرين ستوده، ظهر ۴ آبان ماه، در پی تماس تلفنی از دادسرای اوين، خواهر نسرين ستوده به زندان اوين مراجعه کرد و توانست حدود نيم ساعت با نسرين ستوده ملاقات داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گيتی ستوده پس از ديدار خواهرش گفت که حال عمومی نسرين ستوده خوب بود، هر چند او به خاطر اعتصاب غذا، لاغر شده بود. وی از روز جمعه اعتصاب غذايش را شکسته است. گيتی ستوده گفته است که روحيه خواهرش خوب بوده؛ هر چند به لحاظ جسمانی ضعيف شده است.

همسر نسرين ستوده (رضا خندان) هنوز پس از گذشت بيش از يک ماه و نيم از بازداشت وی نتوانسته با او ملاقات کند و نزديک به يک ماه است که نسرين ستوده با خانواده و فرزندانش نتوانسته تماس تلفنی داشته باشد، اما متاسفانه دادسرای اوين فقط حق ملاقات را به خواهر نسرين ستوده داده اند و از ملاقات با همسرش جلوگيری کرده اند.

نسرين ستوده از روز ۱۳ شهريورماه سال جاری بازداشت و به سلول انفرادی در زندان اوين برده شده است و از روز ۳ مهرماه در اعتصاب غذا بود و از آن زمان تا امروز هيچ گونه حق ملاقات و تماس تلفنی به وی داده نشده بود که خوشبختانه پس از يک ماه بالاخره امروز با ملاقات نسرين ستوده با خواهرش، خبر سلامتی او توسط خانواده اش اعلام شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016