دوشنبه 24 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار زهرا رهنورد با خانواده رسول بداقی، معلم زندانی، کلمه

زهرا رهنورد، نويسنده و استاد دانشگاه، با خانواده رسول بداقی معلم زندانی ديدار و ضمن دلجويی از آنان با همسر وی گفت‌وگو کرد.

به گزارش کلمه، رسول بداقی از اعضای انجمن صنفی معلمان است که به خاطر فعاليت‌های صنفی‌اش به شش سال حبس محکوم شده است. او هم‌اکنون در زندان رجايی شهر دوران محکوميتش را می‌گذراند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همسر رسول بداقی با داشتن سه فرزند کوچک از سختی‌هايی گفت که در مدت بازداشت همسرش بر او گذشته و اينکه او مجبور شده است به تنهايی سه فرزند را بزرگ کند. اما ماموران امنيتی هر روز فضا را برای آنها بسته‌تر کرده‌اند، تا جايی که همسر معلم وی را از زندان اوين به زندان رجايی شهر تبعيد کردند؛ زندانی که با توجه به فاصله‌اش از تهران، سختی‌های بيشتری را نيز به خانواده اين معلم زندانی تحميل کرده است.

زهرا رهنورد نيز که در اين ديدار با تعدادی از زنان اصلاح طلب همراه بود، گفت: زندانی داشتن به خودی خود سخت است، چه برسد به اينکه زندانی در تبعيد هم باشد. هر روز همه ما خدا را شکر می‌کنيم که با ظالمان نيستيم، کسی را زندانی نکرده‌ايم و به خانه کسی روزانه يا شبانه حمله نکرده‌ايم و چنين فشارهايی را به خانواده‌ای تحميل نکرده‌ايم.

وی در ادامه، آزادی هرچه سريعتر زندانيان را از خداوند خواستار شد و ادامه داد: آقای بداقی و همه زندانيان سياسی، آزادگانی هستند که فقط به سرافرازی ايران و سعادت ملت می‌انديشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016