دوشنبه 1 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رای پرونده جنايت سعادت‌آباد (ميدان کاج): متهم رديف اول به اتهام قتل عمد به قصاص در ملاءعام، شلاق و حبس محکوم شد، ايسنا

هيات قضايی شعبه‌ی ۷۱ دادگاه کيفری استان تهران پس از برگزاری محاکمه متهمان حادثه سعادت‌آباد، رای اين پرونده را صادر کرد.

قاضی نورالله عزيزمحمدی، رييس شعبه ۷۱ دادگاه کيفری استان تهران که روز يک‌شنبه به رياست او جلسه‌ی محاکمه متهمان جنايت سعادت آباد (ميدان کاج) برگزار شد، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار حقوقی ايسنا به تشريح رای صادره پرداخت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: "يعقوب"، متهم رديف اول به اتهام قتل عمد به قصاص، به اتهام زنای غير محصن به ۱۰۰ ضربه شلاق و به اتهام قدرت‌نمايی با چاقو به دو سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

قاضی پرونده سعادت‌آباد درباره‌ی حکم "سعيده"، متهم رديف دوم اين پرونده نيز گفت: با توجه به آنکه سه نفر از اعضای هيات قضايی رای به برائت اين متهم دادند و فقط نظر دو نفر از قضات داير بر محکوميت او بود، نهايتا سعيده از اتهام معاونت در قتل عمدی "يزدان" تبرئه شد.


عزيزمحمدی ادامه داد: سعيده به اتهام زنای غيرمحصنه محکوم به ۱۰۰ ضربه شلاق شده است.

رييس شعبه ۷۱ دادگاه کيفری استان تهران با بيان اينکه آرای صادره بر اساس مشورت ۵ قاضی بوده است، خاطرنشان کرد: قصاص "يعقوب" برای اجرا در ملاء عام صادر شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016