دوشنبه 6 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايراد شکلی به نحوه اداره جلسه دادگاه، انحلال دادگاه و صدور پنج روز حبس تعزيری برای نسرين ستوده، تغيير برای برابری

تغيير برای برابری - هرچند مقرر شده بود که امروز دوشنبه، ۶درماه، قرار بود دادگاه نسرين ستوده به صورت علنی در شعبه ۲۶دادگاه انقلاب برگزار شود، اما جلسه دادگاه با توجه به ايراد شکلی نسرين ستوده و وکيلش به نحوه اداره جلسه مختل شد و قاضی پيرعباسی، رئيس دادگاه نسرين ستوده را به ۵ روز حبس تعزيری محکوم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته وکيل نسرين ستوده، آوردن دوربين فيلم برداری به جلسه دادگاه بدون اينکه هويت نهاد فيلمبرداری کننده روشن باشد و و اخراج يکی از وکلای بنام که در جلسه دادگاه حاضر شده بود، موجب اعتراض خانم ستوده و وی شد. به گفته همسر نسرين ستوده، اعتراض نسرين باعث شد قاضی پيرعباس خانم ستوده را به ۵ روز حبس تعزيری محکوم کند.

مهنار پراکند، وکيل نسرين ستوده، درباره اتهام وارده به موکلش گفت: عنوانی اعلام نکردند ولی تبصره خاصی که به آن اشاره شده عنوان "تظاهر به بی‌حجابی" دارد و ما به دليل نوع اتهام اعلام شده نظر به عدم صلاحيت دادگاه داشتيم که اين موضوع را با ذکر دلايل اعلام کرديم .

لازم به ذکر است که پيش از اين نسرين ستوده، در شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب، به رياست قاضی پيرعباسی، به اتهامات «اقدام عليه امنيت ملی»، «تبليغ عليه نظام» و «عضويت در کانون مدافعان حقوق بشر» محاکمه شده بود و دادگاه روز ۶ ام دی ماه بر اساس اتهام جديد وی "تظاهر به بی حجابی" تشکيل شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016