یکشنبه 3 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هومن نعمتی از فعالين دانشجوئی دانشگاه مازندران بازداشت شد، دانشجونيوز

در روزهای اخير هومن نعمتی از فعالين دانشجوئی دانشگاه مازندران بازداشت شد.

به گزارش دانشجونيوز اين فعال دانشجوئی در ايام تعطيلات قبل از امتحانات پايان ترم به حراست دانشگاه احضار شد. گفتنی است هومن نعمتی پس از احضار به حراست دانشگاه مازندران از سوی آقايی رئيس حراست مورد تهديد و بازجوئی قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يک منبع مطلع به دانشجونيوز گزارش می دهد حفاظت اطلاعات سپاه مازندران در هفته گذشته با نعمتی تماس گرفته و وی را احضار کرد. هومن نعمتی در روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه به حفاظت اطلاعات سپاه مراجعه کرده و پس از بازجوئی بازداشت شد. يک مقام آگاه در حراست دانشگاه مازندران که خواست نامش فاش نشود به فعالين دانشجوئی دانشگاه مازندران گزارش داد که هومن نعمتی پس از بازداشت از سوی حفاظت اطلاعات سپاه مازندران به اداره اطلاعات مازندران منتقل شده و هم اکنون در زندان اداره اطلاعات مازندران ( شهيد کچوئی ) نگهداری می شود.

هومن نعمتی از فعالين دانشجوئی دانشگاه مازندران بوده که در حوادث مربوط به اعتراضات ۲۶ خرداد ماه ۸۸ دانشگاه مازندران که بيش از صد دانشجو در آن روز بازداشت شده بودند دستگير شد. وی در سال گذشته از سوی کميته انضباطی دانشگاه به توبيخ کتبی با درج در پرونده محکوم شده بود.

چندی پيش جمعی از فعالين سبز استان مازندران در دادگاه خود از وضعيت وخيم خود در زندان اداره اطلاعات ساری گفتند و خاطرنشان کردند بازجويان اداره اطلاعات استان در زيرزمين اين ساختمان آنها را مورد بازجوئی و شکنجه قرار می دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016