دوشنبه 25 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کارشکنی نهاد نمايندگی ولی فقيه دانشگاه تهران برای تجمع ۲۵ بهمن ماه، بيانيه انجمن اسلامی دانشگاه تهران

بنا به اخبار رسيده نهاد نمايندگی ولی فقيه دانشگاه تهران پس از انتشار بيانيه جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران و دعوت مردم و دانشجويان اين دانشگاه به تشکيل يکی از هسته های اوليه تجمع ۲۵ بهمن ماه دست به توطئه ای جديد زده و قصد دارد به بهانه برنامه ای با عنوان « گفتمان مهدويت و عبور از فتنه های آخر زمان» با انتقال هزاران پاسدار دانشگاه امام حسين (ع) و برخی از اعضای حوزه های علميه اطراف به اين دانشگاه مانع تشکيل تجمع فردا گردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی در پاسخ به اين عمل دست به انتشار بيانيه ای ( شماره ۲ ) زدند که متن آن به شرح ذيل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم
وَ مَکرُوا وَ مَکرَاللهُ وَ اللهُ خُيرُ الماکِرين
هنوز از سخنرانی ولی فقيه در نماز جمعه و پيام آزادی خواهی ايشان برای مردم مصر و ديگر کشورهای منطقه مدت زمان زيادی نگذشته است که عوامل ايشان در دانشگاه برای بريدن گلوی آزاديخواهان ايرانی دشنه تيز می نمايند. اينگونه است که ولی فقيه آزادی اعتراض برای ديگر مردمان را می پسندد ولی هر گونه ندای حق طلبی و آزادی خواهی در کشور خود را در نطفه خفه می نمايد.
با توجه به اطلاعات کسب شده توسط نيروهای انقلابی و اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران ، نهاد نمايندگی ولی فقيه با هماهنگی سپاه پاسداران قصد دارد همانند ۱۶ آذر ۸۸ فضای دانشگاه تهران را امنيتی نموده و هزاران پاسدار دانشگاه امام حسين (ع) و طلبه حوزه های اطراف را به عنوان دانشجو همانند ۱۶ آذر سال گذشته به دانشگاه گسيل داده و دست به راهپيمايی عليه معترضين ۲۵ بهمن ماه بزنند. لذا ما از تمامی دانشجويان دانشگاه تهران و مردم عزيز و بزرگوارمان می خواهيم يک ساعت زود تر از وقت مقرر در بيانيه ديروز يعنی ساعت ۱۴ با حضور گسترده خود در سر در دانشگاه تهران توطئه نهاد نمايندگی را خنثی نموده و ما را ياری نمايند.
شکی نيست ۲۵ بهمن ماه يک روز نخواهد بود و از فردا تا روز سقوط دولت کودتا دانشجويان دانشگاه تهران هر روزشان ۲۵ بهمن خواهد بود.
انشاء الله

انجمن اسلامی دانشگاه تهران
۲۴ بهمن ۱۳۸۸


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016