سه شنبه 26 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فراخوان دانشجويان برای شرکت در مراسم تشييع جنازه شهيد صانع ژاله، دانشجونيوز

در پی به شهادت رسيدن صانع ژاله، دانشجوی دانشکده هنر تهران که توسط نيروهای حکومتی در تظاهرات اعتراضی ديروز به شهادت رسيد، دانشجويان اين دانشکده ضمن برگزاری تجمع اعتراضی خواهان محاکمه عوامل واقعی اين جنايت شدند.

به گزارش دانشجونيوز در تجمع امروز دانشجويان دانشکده هنر، يکی از دوستان شهيد صانع ژاله ضمن رد وابسته بودن اين شهيد به سازمان های حکومتی، اعلام داشته که وی به عنوان يکی از معترضين به حاکميت در تجمعات ديروز شرکت داشته است.

بسيج دانشجويی به همراه رسانه های وابسته به حاکميت با تبليغات فراوان با سرپوش گذاری به جنايت عوامل حکومتی خود سعی در القای اين مطلب دارند که وی از اعضای فعال بسيج دانشجويی بوده که توسط نيروهای مخالف جمهوری اسلامی به قتل رسيده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طبق گزارشات اوليه که به دانشجونيوز رسيده است شهيد صانع ژاله از اعضای شورای عمومی انجمن اسلامی اين دانشگاه بوده و به عنوان يکی از معترضين به حاکميت در تجمع روز ٢۵ بهمن شرکت داشته است. همچنين خانواده وی برای انجام مصاحبه با رسانه های حکومت و بيان خواسته های آنان در صدا و سيما تحت فشار زيادی قرار گرفته اند.

داستان" اتوبوس" نوشته صانع ژاله ، در شماره ٣۷ نشريه آزما به چاپ رسيده است که بنا برمنابع خبری وابسته به سپاه پاسداران در گروه نشرياتی که در راستای اهداف جنگ نرم فعاليت ميکنند قرار دارد.

گروه های مختلف دانشجويی اعلام داشته اند که فردا در مراسم تشييع جنازه اين شهيد آزادی خواه شرکت خواهند کرد و اجازه برگزاری مراسم تشييع جنازه حکومتی و مصادره اين شهيد توسط قاتلان وی را نخواهند داد. اين مراسم فردا از ساعت ٩ صبح از جلوی دانشگاه هنر، خيابان وليعصر (بالاتر از چهار راه وليعصر) روبروی خيابان بزرگمهر، جنب دانشگاه اميرکبير، برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016